چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۴۵
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر؛

همه باید برای ارتقا امنیت احساس مسئولیت کنند /با بر هم زنندگان آسایش شهروندان برخورد قانونی می شود

ابوذر کوثری با اشاره به این که در مقوله امنیت باید پایه های اقتصاد، معشیت، اشتغال تقویت شود، گفت: با مخلان و قانون کنان برخورد قانونی می شود.
همه باید برای ارتقا امنیت احساس مسئولیت کنند /با بر هم زنندگان آسایش شهروندان برخورد قانونی می شود
به گزارش پهره؛ امروز با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و اعضای شورای تامین جلسه ای با معتمدین، ریش سفیدان و سران طوایف جهت قدردانی از زحمات خادمین دست اندر کار در راستا تامین امنیت شهرستان ایرانشهر در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
ابوذر کوثری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ضمن قبولی طاعات و عبادات همه اعضای حاضر در جلسه و قدردانی از علما، معتمدین جهت شرکت در این نشست، بیان کرد: تامین امنیت یکی از وظایف اصلی ما به عنوان خادمین امنیتی است و آن چه اتفاق افتاده حاصل هماهنگی شورای تامین و همدلی، وحدت در بدنه اجتماعی این حوزه با محوریت گروه های مرجعی چون سران منطقه رخ داده است.
وی افزود: راهبردهای که ما در مقوله تامین امنیت تدوین و برنامه ریزی شده و به کمک دیدگاه های معتمدین و علما شهرستان ایرانشهر انجام گرفته است و در داخل براساس مطالبات و پیشنهادات عمل کردیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر با بیان این که هیچ کاری نشد ندارد، ادامه داد: ما در حوزه برخی پدیده ها مردم دارای مشکلاتی هستند که باعث ناراضایتی آنان شده است و ما باید ورود کنیم و با توجه به ظرفیت و به تناسب آن مسئله به حل مشکل بپردازیم.
وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون توانستیم به بخش هایی از موضوع امنیت ورود کنیم و سرقت های خرد مسلحانه را کنترل، اما هنوز به صد در صد مطلوبیت نرسیده ایم و همگان باید همت کنند که با طراحی که شورای تامین امنیت دارند بتوان مسائل دیگر را حل کرد.
کوثری با اشاره به این که کشور از وضعیت اقتصادی مطلوبی برخوردار نیست، اضافه کرد: باید در شرایط سخت اهتمام لازم را داشته باشیم و پیشرفت کنیم. با وجود امکانات محدود تاکنون تنها با هماهنگی و همدلی توانسته ایم در پیشبرد اهداف خود در تامین امنیت شهرستان موفق عمل کنیم.
وی عنوان کرد: با اقتدار، صلابت و همدلی در موضوعات مختلفی در شهرستان ایرانشهر با حضور علما، ریش سفیدان و معتمدین و همکاری مردم ورود خواهیم کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به ارتقا شاخص های امنیتی در ایرانشهر، گفت: همه شهروندان از حق و حقوقی یکسانی برابرند و قانون ملجا و پناهگاه شهروندان و مسئولین می باشد.
وی با بیان این که قانون متعلق به قانون شکنان و قانون مداران است، خاطر نشان کرد: برخی افراد انتظاراتی از قانون دارند که زمانی در مضیقه می افتند به داد آن ها برسد.
وی گفت: یکی از راهبردهایی که در شورای تامین به تصویب رسیده است این می باشد که استفاده دوگانه از قوانین امکان پذیر نیست. قانون ابزار پیشبرد اهداف شخصی نمی باشد.
فرماندار ایرانشهر اذعان کرد: امنیت مهم ترین مطالبه شهروندان این شهرستان می باشد که برخی معاندین در شبکه های خبری و اجتماعی علیه مردم با فضا سازی و ایجاد جو روانی؛ بر مبنا کذب و دو گانگی اقداماتی انجام دادند که به دام افتادند و خوشبختانه عموم مردم فهمیدن که این افراد به دنبال منافع شخصی خودشان و به دنبال یافتن هویت برای خود در به هم زدن امنیت هستند.
وی گفت: در بحث امنیت باید پایه های اقتصاد، معشیت، اشتغال تقویت شود.
ابوذر کوثری بیان کرد: امنیت پلیسی؛ یعنی برنامه ای را با زور تحمیل کردن از طریق نیروی نظامی.
وی با اشاره به این که بخش ریسندگی بافت بلوچ راه اندازی می شود، عنوان کرد: مسئولین؛ ریش سفیدان و معتمدین باید در حوزه های دیگر که مربوط به مقوله امنیت است ورود کنند تا مشکلات شهرستان ایرانشهر به تدریج حل شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425238
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *