از فتح خرمشهر تا فتح قدس؛

خدای آزادکننده خرمشهر خدای آزادی قدس است/یاد سردار سلیمانی مردم را برای حمایت از فلسطینی ها مصمم تر کرد

2 خرداد 1399 ساعت 8:57

سردار غلامرضا باغبانی، یکی از فرماندهان عملیات بیت المقدس با اشاره به تقارن روز جهانی قدس و فتح خرمشهر گفت: با وحدتی که بین کشورهای مسلمان مبنی بر حمایت از فلسطین رخ داده به زودی شاهد از بین رفتن این غده سرطانی رژیم صهیونیستی توسط یاران شهید سلیمانی خواهیم بود.


به گزارش  پهره به نقل از عصرهامون، آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61 در حالی در سخت ترین شرایط موجود اما با توکل رزمندگان اسلام و ملت ایران بر عنایت ویژه خدا آزاد شد که سند نقد و زنده صدق وعده الهی است.
 
همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود بیان کردند که: ما خرمشهرهای زیادی در پیش داریم که عراق و سوریه دو نمونه و قدس و فلسطین نمونه دیگری از آنهاست.
 
بر این اساس و با توجه به ولایت پذیر ملت ایران و امت های اسلامی از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با قاطعیت می توان گفت خدای شن های صحرای طبس، خدای آزادکننده خرمشهر، خدای آزادی قدس هم است و  همان خدایی که خرمشهر را آزاد کرد، قدس را نیز به زودی به دست سربازان مقاومت آزاد خواهد کرد.
 
 
نابودی اسرائیل نزدیک است
 
سردار غلامرضا باغبانی، یکی از فرماندهان عملیات بیت المقدس در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه عملیات بیت المقدس محور عملیات های دوران دفاع مقدس بود، گفت: بیش از سه دهه از شرایط پیروزی خرمشهر می گذرد و شاهد تحول بزرگی در دنیا هستیم که مسئله قدس مهمترین آن است، آن چیزی که امروز در مسیر ما قرار دارد آزادی قدس شریف است که امروز به برکت تفکر امام خمینی(ره) روز قدس این ماجرا نزدیک تر شده و با وحدتی که در بین کشورهای مسلمان مبنی بر حمایت از فلسطین رخ داده هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این غده سرطانی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
 
رئیس هیئت رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان بیان کرد: روز جهانی قدس یادآور مقاومت در کشورهای مسلمان است وجود این روز و اهمیت آن منجر به این می شود که هسته‌های عظیمی از مقاومت در منطقه و بالاخص در خود فلسطین و لبنان برای مقابله با رژیم صهیونیستی ایجاد شود تا اگر دیروز صهیونیست‌ها هر کاری می کردند و مردم مظلوم بی گناه فلسطین را مورد هجمه قرار می‌دادند امروز این مردم به مقابله با آنها بپردازند و باعث شوند شعار از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی خنثی و از بین برود.
 
یاد سردار سلیمانی مردم را برای حمایت از فلسطینی ها مصمم تر کرده است
 
وی ادامه داد: امروز دشمن دچار شکاف سیاسی و نژادی و با مشکلات زیادی مواجه شده بر این اساس به دنبال معامله قرن است تا مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارد که در این راستا قطعا ملت ایران و کسانی که در این زمینه تلاش می کنند این نقشه راه صهیونیست ها را خنثی خواهند کرد.
 
باغبانی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و فراگیری آن در سطح جهان، بسیاری از دولتمردان صهیونیستی و آمریکایی ادعا کردند که روز جهانی قدس برگزار نخواهد شد، این درحالی است که در بسیاری از کشورهای جهان برای این روز برنامه‌ریزی‌های وسیع صورت گرفته ونشان دهنده این است که آرمان فلسطین در هیچ حالتی فراموش‌شدنی نیست؛ اگر چه امسال روز قدس را بدون حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپری می کنیم اما مسئله فلسطین و تلاش برای آزادسازی قدس شریف از چنگ اشغالگران صهیونیست هدفی است که در دل مسلمانان نهفته شده و این خشم بر سر صهیونیست‌ها ریخته خواهد شد.
 
سردار سلیمانی اسطوره بی بدیل جبهه مقاومت بود
 
وی گفت: سردار سپهبد شهید سلیمانی اسطوره مقاومت و اسطوره جهان اسلام در بحث مقاومت با داعشی های تکفیری بود زیرا جریان صهیونیست ها را در حیات خود از هم پاشید، شهادتش باعث بیداری شد به گونه ای که ملت در کنار رهبری با انسجام و یکدلی در مقابل دشمنان قسم خورده نظام اسلامی مقتدر ایستاده و در این گام از مسیر انقلاب اسلامی، با خون سلیمانی و سلیمانی‌ها راه روشنی را ادامه می‌دهیم.
 
این فرمانده عملیات بیت المقدس با تاکید بر این مطلب که سردار سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم جهانی و سمبل و الگویی برای همه کشورهای مسلمان است، افزود: برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین امسال سردار سلیمانی ها در صحنه حاضر می شود و شاهد پیروزی مردم فلسطین در آزادسازی بیت المقدس و در آزادسازی سرزمین اشغالی خواهیم بود و همانگونه که خرشهر را خدا آزاد کرد به زودی شاهد سقوط این رژیم منحوس و آمریکا و استکبار جهانی خواهیم بود.
 
 وی خاطر نشان کرد: امروز به صورت مجازی و غیر تجمعی صدای مظلومیت مردم فلسطین را اعلام می کنیم که مسئله معامله قرن که ترامپ و ایادی آن مطرح کرده بودند مثل دیگر طرح هایی که بر علیه مردم فلسطین بوده به سقوط و شکست می رسد و ما شاهد عظمت و بزرگی جهان اسلام در همه عرصه های بین المللی و مسائل منطقه‌ای بوده و هستیم.
 
باغبانی با اشاره به این سخن امام راحل که روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و روز حکومت اسلامی است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تا آخرین توان و ظرفیتی که دارد از مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهد کرد و ما شاهد عظمت و بزرگی آینده مردم فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق خواهیم بود که پوزه استکبار جهانی را با حضور خود در صحنه و با بصیرت، آگاهی و تبعیت از فرامین رهبر انقلاب به زمین می زنیم.
 
در حال بروز سانی...


کد مطلب: 425245

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425245/خدای-آزادکننده-خرمشهر-آزادی-قدس-یاد-سردار-سلیمانی-مردم-حمایت-فلسطینی-مصمم-تر

پهره
  https://www.pahreh.ir