شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۲۴
۰
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان؛

صادرات افزون بر 168 هزار تن کالا از سیستان و بلوچستان/مبادلات تجاری از میلک و میرجاوه بدون توقف ادامه دارد

تیمور باقری از صادرات 168 هزار و 970 تن کالا توسط 6 هزار و 862 دستگاه کامیون از پایانه های مرزی میرجاوه و میلک در 2 ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.
صادرات افزون بر 168 هزار تن کالا از سیستان و بلوچستان/مبادلات تجاری از میلک و میرجاوه بدون توقف ادامه دارد
به گزارش پهره تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، با اشاره به تاثیرات شیوع بیماری کرونا در مبادلات مرزی با کشورهای افغانستان و پاکستان گفت: مبادلات تجاری این استان با کشور افغانستان از طریق پایانه مرزی میلک بدون توقف و با رعایت کلیه موازین بهداشتی تداوم دارد اما با کشور پاکستان از طریق پایانه مرزی میرجاوه با توجه به بستن مرز مشترک از سوی کشور مذکور با مشکلاتی همراه بود.
 
وی افزود: با پیگیری های انجام شده توسط استانداری سیستان و بلوچستان، این اداره کل، اداره کل گمرکات استان و سایر دستگاه های متولی و رایزنی های به عمل آمده توسط وزارت امور خارجه، کشور پاکستان بعد از حدود دو ماه تعطیلی از 24 اردیبهشت ماه مجوز ورود محدود ناوگان به خاک خود را از طریق مرز میرجاوه صادر نمود.
 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان مجموع ترانزیت انجام شده از مرزهای زمینی و دریایی این استان را نیز در مدت مذکور47 هزار و 735 تن  عنوان کرد که توسط 2 هزار و 110 دستگاه کامیون جابجا شده است.
 
باقری در پایان با اشاره به اهمیت مراقبت های پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: همکاران ما در این اداره کل علاوه بر نصب بنرهای آموزشی در محوطه پایانه های مرزی میلک و میرجاوه روزانه اقدام به ضدعفونی محوطه پایانه ها و کامیون های ورودی و خروجی می نمایند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425288
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *