پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۴۰
۰
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری؛

قیام ۱۵خرداد سکو پرشی برای بنا انقلاب اسلامی بود

مولوی نذیر احمد سلامی گفت: قیام ۱۵ خرداد حلقه اساسی زنجیره انقلاب اسلامی می باشد که در راستای آن انجام گرفت.
قیام ۱۵خرداد سکو پرشی برای بنا انقلاب اسلامی بود
نذیر احمد سلامی؛ نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: قیام ۱۵ خرداد حلقه اساسی زنجیره انقلاب اسلامی می باشد که در راستای آن انجام گرفت در واقع این قیام پایه و اساسی بود که حضرت امام خمینی(ره) و یارانش توانستند اهداف انقلابی خود را به جلو ببرند.
وی افزود: در واقع قیام ۱۵ خرداد سکو پرشی بود امام راحل توانست آن را بنا انقلاب قرار دهد و به جلو گام بردارد که این امر سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: افکار و اندیشه فراجناحی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و روشنفکران و ایمان مردم و همکاری و پیروی آنان از دستورات امام راحل و هدف لایحه های مختلف جامعه سه عامل موثر و مهم در پیروزی و شکل گرفتن انقلاب اسلامی ایران بوده اند.
وی عنوان کرد: وقتی شخصیت های بزرگ از دنیا می روند، هیچ وقت یاد و خاطره آنان فراموش نمی شود و افکار و اندیشه شان همچنان باقی می ماند‌.
این مقام مسئول اضافه کرد: همچنان افکار، اندیشه و راه و منش امام خمینی(ره) ماندگار است و مردم می توانند از این شخصیت بسیار والا الگو بگیرند و مسیرش را ادامه بدهند که با انجام این عمل انقلاب را به اهدافش می رسانند.
وی اذعان کرد: بهترین ابزاری است که می توان در این روز افکار، راه و منش انقلابی و اسلامی امام راحل را برای نسل آینده بازگو کرد و دستاوردهای ایشان توسط ملت ایران هیچ زمان به فراموشی سپرده نمی شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425479
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *