گزارشی از یک واقعه غم انگیز در طول تاریخ؛

وارثان خمینی در ایران حاکم هستند/ تداوم انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه آیت الله خامنه ای پابرجاست

16 خرداد 1399 ساعت 1:50

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی افضلی تبار، یکی از اهالی ساکن ایرانشهر؛ گفت: برخی تصورشان بر این بود که با رحلت امام راحل طرز فکر، راه و مش ایشان تغییر پیدا می کند اما مسیرشان که مبارزه با ظلم ستیزی بود با همان صلابت همچنان ادامه دارد.


به گزارش پهره؛ حضرت امام خمینی(ره) تنها به عنوان یک سیاستمدار برای ملت ایران و همه مسلمانان مطرح نبود، بلکه ایشان یک عالم بزرگ دینی، رهبری مردمی و ساده زیست و مظهر مبارزه با ظلم و بی عدالتی به شمار می رفت.
با وجود گذشت 28 سال از ارتحال امام خمینی (ره)، یاد وی همچنان در دل ها زنده و رهنمودهایش راه گشاست.
شاید مردم ایران در طول حیات سیاسی خود، روزی غم بارتر و تلخ تر از 14 خرداد 1368 هجری شمسی را تجربه نکرده باشند. شخصیتی برجسته که تأثیری عمیق و سرنوشت ساز بر تاریخ کشور کهن ایران گذاشت و همزمان ارادۀ مردم و آیین آن ها یعنی اسلام را در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران، متجلی کرد.
محمد تقی افضلی تبار؛ یکی از اهالی ساکن در ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بنده در سال ۶۸ در حوزه علمیه مشهد مقدس در حال تحصیل بودم و آن زمان در خرداد ماه این سال مردم خبر بستری شدن حضرت امام خمینی(ره) را از طریق رادیو شنیدند و آنان از شنیدن این ماجرا بسیار اندوهناک شدند و برای سلامتی ایشان دعا می کردند.
وی افزود: اما مردم مشهد در روز چهاردهم خرداد سال ۶۸ خبر رحلت امام راحل را شنیدند و همه شهر عزادار شدند انگار هر فرد عزیزترین کس خود را از دست داده بود.
افضلی تبار با اشاره به این که ملت ایران از رحلت امام شدیدا ناراحت بودند، ادامه داد: در آن روزها مساجد در مشهد مقدس نسبت به روزهای ماقبل بسیار شلوغ تر شده بود و همه مردم تجمع کرده بودند.
وی در تکمیل مطلب فوق؛ عنوان کرد: یکی از خاطرات عجیب من در زمان رحلت امام خمینی (ره) این بود که من وقتی به منبر می رفتم مردم در عین عزادار بودن، می خواستند در مورد امام راحل و شخصیت ایشان سخنرانی کنم و این مسئله برای من بسیار جالب بود.
این شهروند ایرانشهری گفت: امام راحل به رحمت خدا رفتند؛ اما فکر، اندیشه و راه انقلابی ایشان به آن شکلی که برای مردم بازگو کردند برای همیشه باقی است.
وی تصریح کرد: یکی از نگرانی های ملت ایران این بود که تکلیف انقلاب بعد از رحلت امام خمینی (ره) چه می شود که این خود یکی از برکات نظام و انقلاب بود. اما امام راحل از دنیا رفتند و نظامی که برای مردم پایه ریزی کرده بودند به فضل و کرم خداوند متعال قوی پیش رفت و همچنان هم ادامه دارد.
این شهروند ایرانشهری خاطرنشان کرد: نیت خالصانه حضرت امام خمینی(ره) باعث شد همچنان راه ایشان مستحکم تر و قوی تر شود.
وی گفت: برخی تصورشان بر این بود که با رحلت امام راحل طرز فکر، راه و مش ایشان تغییر پیدا می کند اما مسیرشان که مبارزه با ظلم ستیزی بود با همان صلابت همچنان ادامه دارد.
افضلی تبار با بیان این که وارثان خمینی در ایران حاکم هستند؛ خاطرنشان کرد: اکنون ادامه دهنده فکر، اندیشه و راه امام راحل مقام معظم رهبری می باشند و بعد از ایشان هم به دست حضرت مهدی (عج) سپرده می شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 425496

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425496/وارثان-خمینی-ایران-حاکم-هستند-تداوم-انقلاب-اسلامی-رهبری-حکیمانه-آیت-الله-خامنه-پابرجاست

پهره
  https://www.pahreh.ir