جانشین فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

جلوگیری از ورود محموله سنگین مواد مخدر به کشور

17 خرداد 1399 ساعت 11:36

سردار احمدعلی گودرزی از عملیات موفقیت آمیز مرزبانان استان سیستان و بلوچستان علیه سوداگران مرگ و کشف بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.


به گزارش پهره به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی، جانشین فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از فعاليت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و همچنین برنامه‌ريزی آن ها برای ورود محموله موادمخدر به داخل کشور از منطقه مرزی ميرجاوه مطلع شدند و بلافاصله اکيپ‌های پوششی و عملياتی مرزبانی با تجهيزات کامل به منطقه مورد نظر عزيمت کردند و به اجرای کمين و تشديد پوشش منطقه پرداختند.
 
وی افزود: پس از شناسايی مسيرهای احتمالی تردد قاچاقچيان، دلاورمردان هنگ مرزی ميرجاوه با هدايت عملياتی و پشتيبانی اطلاعاتی مرزبانی استان و با انجام عمليات هدفمند و هوشمندانه تمام مسيرهای تردد را بر قاچاقچيان بستند اما در نهایت سوداگران مرگ که در محاصره مرزداران گرفتار شده بودند، با به جا گذاشتن محموله موادمخدر از منطقه متواری شدند.
 
🔹جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در اين عمليات موفقيت آميز ضمن توقيف دو دستگاه خودروی تويوتا،  2 تن و 275 کيلوگرم انواع موادمخدر شامل 2 تن و 200 کيلوگرم ترياک و 75 کيلوگرم حشيش از سوداگران مرگ کشف شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 425516

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425516/جلوگیری-ورود-محموله-سنگین-مواد-مخدر-کشور

پهره
  https://www.pahreh.ir