قرعه کشی سایپا فردا چه ساعتی انجام می‌شود؟

18 خرداد 1399 ساعت 10:12

مراسم قرعه کشی برای تخصیص محصولات سایپا در قالب طرح فروش فوق العاده فردا صبح برگزار می‌شود.


به گزارش پهره به نقل از خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طرح فروش فوق العاده خودرو به منظور ایجاد تعادل در بازار، بعد از عید فطر اجرا شد و به موجب آن ثبت نام و انتخاب محصول از ۷ تا ۱۴ خرداد به صورت شبانه روز انجام گرفت. پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان بسته شد.
راستی آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای ایجاد نظام توزیع عادلانه در بازه زمانی روز‌های ۱۵ و ۱۶خرداد انجام شد. اولین مراسم قرعه کشی امروز از سوی شرکت ایران خودرو انجام گرفت و فردا یکشنبه ۱۸ خردادماه هم مراسم قرعه کشی سایپا انجام خواهد شد.
بر این اساس قرعه‌کشی برای تخصیص ۱۰ هزار دستگاه از ۷ مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا  فردا صبح ساعت ۱۰ با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهادهای نظارتی و نیز با پوشش تصویری رسانه ملی برگزار می‌شود.
در ثبت نام طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا، یک میلیون و ۷۰ هزار نفر شرکت کرده اند. محصولات سایپا شامل تیبا، تیبا ۲، ساینا، وانت ریچ، وانت زامیاد دوگانه سوز، وانت سایپا ۱۵۱ و وانت زامیاد دیزل است.
همچنین روند قرعه کشی  مطابق روند امروز در خودروسازی ایران خودرو به صورت تعریف شده و تصادفی است.
اسامی منتخبین این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان محترم ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 425537

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425537/قرعه-کشی-سایپا-فردا-ساعتی-انجام-می-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir