چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹
۰
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان:

زوال سرنوشت نظام های غیرالهی است/ آمریکایی ها هیچ ارزشی برای جان انسان ها قائل نیستند

مولوی بلال مقدسیان گفت: زوال و نابودی سرنوشت تمام نظام های غیرالهی نظیر آمریکا است.
زوال سرنوشت نظام های غیرالهی است/ آمریکایی ها هیچ ارزشی برای جان انسان ها قائل نیستند
به گزارش پهره مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با خبرنگار صدای بلوچ با اشاره به قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا، بیان کرد: بدنه دولت آمریکا بر اساس نژادپرستی و ظلم و همچنین جنایت علیه بشریت درست شده است.
 
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان ادامه داد: آمریکایی ها از ده ها سال قبل ظلم و جنایت بیشماری را علیه سیاه‌پوستان و رنگین پوستان ساکن در این کشور مرتکب می شوند.
 
وی نه تنها آمریکایی جنایت بیشماری را علیه سیاهپوستان و رنگین پوستان مرتکب شده اند بلکه با حمله به کشورهای دیگر، نشان داده اند که هیچ ارزشی برای انسان های سایر ملل هم قائل نیستند.
 
وی عنوان کرد: با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص افول دولت آمریکا، افزود: نابودی و زوال سرنوشت انتهایی نظام ها و قدرت های متکی به قدرت غیرالهی است.
 
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان اضافه کرد: نابودی و فروپاشی عاقبت نظام سرمایه دار و سرمایه سالار آمریکا است همانطور که حکومت کمونیستی شوروی نابود شد و از هم پاشید.
 
مولوی مقدسیان خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی تمام ملل آزاده دنیا به همراه سیاهپوستان و همچنین سایر مردم ستمدیده آمریکا، جشن آزادی این کشور از چنگال سرمایه داران و مستکبران را برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425593
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *