شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۰۷:۵۱
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر؛

قرنطینه خانگی برای مهار کرونا ضروری است/ممنوعیت فعالیت اصناف در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

ابوذر کوثری گفت: اصناف به صورت پلکانی از امروز به مدت یک هفته بازگشایی می شوند و ادمه کار آن ها بستگی به رعایت شیوه نامه ها و ضوابط بهداشتی و گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از وضعیت شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان دارد.
قرنطینه خانگی برای مهار کرونا ضروری است/ممنوعیت فعالیت اصناف در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی
ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره پیرامون بازگشایی اصناف این منطقه بیان کرد: بعد از اتمام مهلت تعطیلی ده روزه صنف ها به دلیل قطع زنجیره کرونا ویروس که فعالیت آنان به تعلیق درآمده بود از امروز شنبه ۲۴خرداد به صورت پلکانی بازگشایی می شوند.
وی افزود: کسب و کارهای سطح شهر ایرانشهر اگر در طی این هفته کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و علوم پزشکی این شهرستان نیز شرایط رشد کووید_۱۹ را نگران کننده اعلام نکند، آنان می توانند هفته آینده هم ادامه فعالیت دهند. اما در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی در بازار ناچار می شویم مدت دیگری این مکان ها را تعطیل کنیم. لذا در این ایام فعالیت های این اماکن مورد ارزیابی قرار می گیرند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: با توجه به این که هنوز در شهرستان به وضعیت مطلوبی نرسیدیم در صورتی که صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، با آن به صورت قانونی برخورد می شود و به مدت ۲۰روز پلمپ خواهد شد.
وی ساعت کاری اصناف را 9 صبح تا 18 عصر اعلام و عنوان کرد: بعد از این بازه زمانی هیچ صنفی اجازه فعالیت نخواهد داشت ضمن این که گشت های نظارتی در این زمینه به طور مستمر فعال و درصورت مشاهده با آنان برخورد قانونی خواهد شد.
کوثری در پایان از مردم خواست قبل از وقوع فاجعه و غیر قابل مهار شدن بیماری کرونا، رعایت خود قرنطینگی و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر، روستا و از برگزاری مراسم جشن و عزا به صورت جدی خودداری کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *