کارشناس مدیریت مصرف برق دو زاهدان خبر داد؛

امضای 355 تفاهم نامه برای کاهش مصرف برق در زاهدان/ 25 تفاهم نامه مشمول دریافت پاداش شدند

26 خرداد 1399 ساعت 11:23

مصطفی نوروزی گفت: سال گذشته ۱۹۱ تفاهم نامه همکاری با مشترکین پر مصرف برق در حوزه برق دو شهرستان زاهدان امضا شد که امسال تعداد آن به ۳۵۵ تفاهم نامه افزایش یافت.


به گزارش پهره مصطفی نوروزی، کارشناس مدیریت مصرف برق دو زاهدان در این خصوص به عصرهامون، گفت: گرما در سیستان و بلوچستان زودتر شروع می شود و هر سال در تابستان پیک مصرف را به دنبال دارد که در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور است.
 
وی بیان کرد: هر سال برای کاهش مصرف برق در دوره پیک برنامه هایی داریم که با اعمال و مدیریت آن ها خاموشی کمتر رخ می دهد.
 
به گفته این مقام مسئول، سال گذشته به واسطه همکاری مشترکین پر مصرف در ایام تابستان و دوره پیک خاموشی نداشتیم و امید است امسال نیز این اتفاق رخ دهد.
 
کارشناس مدیریت مصرف برق دو زاهدان اظهار کرد: در سال گذشته از 191 تفاهم نامه امضا شده، ۲۵ مورد مشمول پاداش شدند که متناسب با میزان همکاری تا سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پاداش دریافت کردند.
 
نوروزی اظهار کرد: با مدیریت مصرف برق، مکان هایی که افت ولتاژ وجود دارد از نعمت برق برخوردار می شوند و امیدواریم امسال همکاری به اوج خود برسد و از دوره پیک هم گذر کنیم.
 
این کارشناس گفت: مدیریت مصرف در زمان های مختلف اوج بار، میان باری و کم باری سبب کاهش هزینه ها و کمک به اقتصاد خانواده می شود.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 


کد مطلب: 425665

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425665/امضای-355-تفاهم-نامه-کاهش-مصرف-برق-زاهدان-25-مشمول-دریافت-پاداش-شدند

پهره
  https://www.pahreh.ir