دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۳
۰

ارواح ورزشکاری که ماموران پلیس را به پارک کشاندند!

حرکت خودکار یکی از وسایل ورزشی در پارکی در هند ده ها مامور پلیس را به این پارک کشاند که در ادامه به واقعیت ماجرا اشاره خواهد شد.
ارواح ورزشکاری که ماموران پلیس را به پارک کشاندند!
به گزارش پهره به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیا شما نیز جزو افرادی هستید که به روح اعتقاد دارند؟ چه به روح اعتقاد داشته باشید یا نداشته باشید برخی اوقات در برخی مکان‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد که هنوز هیچ توضیح معقولی برای آن‌ها پیدا نشده است. اما در کنار این اتفاقات عجیب و غریب که توضیحی برای آن‌ها وجود ندارد برخی اوقات نیز ویدئو‌هایی از همین دست در فضای مجازی منتشر می‌شود که ساختگی هستند، مانند ویدئویی که به تازگی ده‌ها مامور پلیس هند را به یکی از پارک های این کشور کشاند.
 
بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند پس از آنکه در تاریخ ۱۳ ژوئن پلیس هند در جریان حرکت خودکار یکی از وسایل ورزشی پارک «کاشیرام» در منطقه «جهانسی» واقع در ایالت اوتار پرادش قرار گرفت بلافاصله در این پارک حاضر شد. در این اتفاق که در هنگام قرنطینه سراسری نیز رخ داد در حالی که هیچ فردی با این وسیله ورزش نمی کرد این وسیله بصورت خودکار حرکت می‌کرد. در ویدئوی منتشر شده در حالی که ده‌ها مامور پلیس در اطراف این وسیله ورزشی ایستاده اند و حتی یکی از آن‌ها با تلفن همراه خود مشغول تهیه ویدئو از این صحنه است دیده می‌شوند.
اما واقعیت ماجرا چه بود؟ ماموران پلیس که برای بررسی در این پارک حضور یافته بودند در بیانیه‌ای ضمن رد ادعای ورزش ارواح اعلام کردند که استفاده از گریس اضافی موجب حرکت این وسیله ورزشی شده است. ظاهرا یکی از افراد محلی برای ترساندن مردم اقدام به حرکت دادن این وسیله ورزشی و سپس تهیه ویدئو از آن کرده بود. گریس استفاده شده موجب شده بود تا این وسیله ورزشی برای دقایقی طولانی حرکت نماید.
کد مطلب: 425674