پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۵۸
۰
جلوه ای دیگر از رزمایش کمک مومنانه؛

لبیک خیران جنوب شرق کشور به فرمایشات رهبری/ بدهی نیازمندان سیستان به نانوایی ها تسویه شد

یکی از معلمان نیکوکار منطقه سیستان با همکاری گروه های خیریه اقدام به برگزاری رزمایش کمک مومنانه به صورت متفاوت کرده است.
لبیک خیران جنوب شرق کشور به فرمایشات رهبری/ بدهی نیازمندان سیستان به نانوایی ها تسویه شد
به گزارش پهره به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ پس از فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به خانواده هایی که بر اثر ویروس کرونا مشاغل خود را از دست داده اند، مردم خون گرم ایران در راستای لبیک به این فرمایشات رزمایش کمک مومنانه را برگزار کردند.
 
در راس برگزاری رزمایش کمک مومنانه سپاه پاسداران قرار داشت که با توزیع میلیون ها سبد غذایی در سراسر ایران نام نیکویی از خود در این برهه از زمان به یادگار گذاشت.
 
اما در همین رابطه بسیاری از مردم به صورت خودجوش نیز پا به میدان گذاشتند و در حد توان، توانستند باری را از دوش نیازمندان جامعه بردارند.
 
در همین رابطه مهرداد شهرکی، یکی از معلمان نیکوکار منطقه سیستان با همکاری گروه های خیریه اقدام به برگزاری رزمایش کمک مومنانه به صورت متفاوت کرده است.
 
وی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در راستای برگزاری رزمایش کمک مومنانه نسبت به پرداخت حساب های دفتری مردم نیازمند در نانوایی ها اقدام شد.
 
شهرکی بیان کرد: مبلغ ۸۰ میلیون ریال برای تسویه حساب های دفتری افراد نیازمند در نانوایی های سطح شهرستان زابل هزینه شد که این امر با کمک خیران و معلمان دبستان رستگاران به انجام رسید.
 
وی اذعان کرد: مهمترین هدف ما از برگزاری این رزمایش، ابتدا انجام فرمایشات رهبری و کمک به خانواده هایی بود که در این ایام مشاغل خود را از دست داده اند و اکنون بیش از پیش نیازمند یاری دیگران هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: این فعالیت آغازی برای کارهای خیری دیگر است که امیدواریم با کمک خیران بتوانیم دل های بیشتری را در روزهای سخت کرونایی شاد کنیم.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 425713
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *