پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۱۶
۰
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار مطرح کرد:

لزوم رعایت دستورالعمل پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا ویروس در ادارات

کورش محمدی گفت: پیروی از دستورالعمل‌های بهداشتی مطابق با مصوبات ملی و استانی در ادارات لازم و باید اجرا شود.
لزوم رعایت دستورالعمل پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا ویروس در ادارات
به گزارش پهره ، کورش محمدی؛ معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در حاشیه بازدید سر زده از ادارات این شهرستان به خبرنگار چهاربهاران، گفت: همه تلاش ما برای افزایش سلامت مردم در جامعه است که با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تلاش داریم تا با اجرای این طرح، شرایط تدریجی بازگشت جامعه به شرایط عادی فراهم شود.
 
وی افزود: دستگاه های خدمات رسان به کسی اجازه ندهند، بدون ماسک وارد شوند و این دستور است و باید همه رعایت کنند.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار با اشاره به اینکه رعایت نکردن پروتکل ها توسط بانک ها و اداره ها موجب احضار رییس مربوطه می شود تا پاسخگو باشد، تاکید کرد: حضور ارباب رجوع بدون ماسک و رعایت نکردن فاصله اجتماعی از ضروریات است و باید نسبت به آن همه تلاش کنند.
 
وی ادامه داد: این بازرسی از ادارات ادامه خواهد داشت و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور به موقع و حداقل پنجاه درصدی و چنانچه مطابق با مصوبات ملی و استانی دستورالعمل ها اجرایی نشود، گزارش به مقامات بالا دستی استانی ارائه خواهد شد.
 
محمدی گفت: شرایط نسبتا خوبی در بعضی از ادارات و نهادها برای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند وجود دارد و با اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند بهداشت و فاصله فردی رعایت می شود و انتظار داریم همه مردم خود را ملزم به رعایت این طرح در منزل و خارج از منزل بدانند.
 
وی افزود: با تلاش همگانی، اجرای درست طرح‌ها و برنامه ریزی مناسب، می توان قدم به قدم به سمت قطع زنجیره کرونا حرکت کرد.
 
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار با بیان اینکه همه ما ملزم به رعایت فاصله گذاری هوشمند هستیم خاطرنشان کرد: مسئولان، دهیاران، شوراها و دستگاه های اجرایی که تجمع هایی را که منجر به تهدید سلامت عمومی می شود را گزارش کنند تا هم چرخ معیشت و اقتصاد روان باشد و هم سلامت جامعه در معرض خطر قرار نگیرد.
 
در راستای دستور استانی مبنی بر تغییر ساعت اداری از 7 به 6 صبح و به کارگیری 50 درصد نیرو در ایام کرونایی، به صورت سرزده از ادارات آموزش و پروش، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، امور عشایری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، استاندارد و امور منابع آب بازدید به عمل آورد.
 
دبیر ستاد مدیریت بیماری کرونا، در خلال این بازدید از مدیرانی که در ادارات خود حضور بموقع داشتند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده، تقدیر و تشکر بعمل آوردند و به آن دسته از اداراتی که در اول وقت اداری حضور نداشتند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده بودند، تذکرات لازم را داده شد.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 425724
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *