جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۰۸
۰
با حضور معاون آموزشی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید ایرانشهر برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر، با حضور معاون آموزشی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در این شهرستان برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه امام جمعه جدید ایرانشهر برگزار شد
به گزارش پهره؛ ظهر امروز جمعه ۲۷ تیر ۹۹ با حضور حجت الاسلام اسلانی، معاون آموزشی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام و المسلمین طاهری، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان و ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و مسئولین و نمازگزاران این شهرستان مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید در مصلای فاطمه الزهرا این منطقه برگزار شد.
در این مراسم، از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین شجاع الدین ابطحی تقدیر و حجت‌الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ایرانشهر معرفی شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین اسلانی، معاون آموزشی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: روز دحوالارض از روزهای پر برکت خدا برای بندگان سالک الی الله است که همه ادیان در این مناسبت شریک هستند.
وی افزود: در شب بیست و پنجم ماه ذى القعده حضرت ابراهیم (ع) و حضرت عیسى (ع) متولد شده اند. در این روز، رسول خدا (ص) به قصد حجة الوداع از مدینه با یكصد و چهار هزار یا یكصد و بیست و چهار هزار و حضرت فاطمه (ع) و تمامى اهل بیت خود از راه شجره به مکه عزیمت کردند.
معاون آموزشی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: توبه، استغفار، عبادت و شب زنده داری از اعمالی است که در شب دحو الارض سفارش و تأکید بسیاری برای انجام دادن آن ها شده است.
وی عنوان کرد: دحوالارض روزی بسیار با شرافتی است‌ که خداوند رحمت و برکات خود را در این روز ارزشمند شامل همه مسلمانان کند. از حضور تک تک مردم شریف و ولایت مدار ایرانشهر که استقبال باشکوه و برادرانه از امام جمعه پیشین و جدید به عمل آوردند، تشکر می کنم.
گفتنی است؛ تقدیر نامه حجت الاسلام و المسلمین شجاع الدین ابطحی توسط معاون آموزشی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور قرائت و حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه جدید ایرانشهر تقدیم شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425923
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *