دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ۰۸:۳۵
۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد:

سالیانه 19هزار تولد در بیمارستان ایران/ایرانشهر بیشترین تعداد موالید در کشور را دارد

محمد مهران امینی فرد با بیان این که بیمارستان ایران ایرانشهر بیشترین تعداد موالید در کشور را دارد؛ گفت: سالیانه حدود 19 هزار تولد در این بیمارستان انجام می شود.
سالیانه 19هزار تولد در بیمارستان ایران/ایرانشهر بیشترین تعداد موالید در کشور را دارد
محمد مهران امینی فرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بیمارستان ایران در این شهرستان بیشترین تعداد موالید در کشور را دارد و سالیانه حدود 19 هزار تولد در این بیمارستان انجام می شود.
وی با بیان این که بیمارستان ایران ایرانشهر یکی از مراکز پر مراجعه زایمانی در کشور است؛ افزود: سال گذشته با 10 مورد مرگ مادر در 40 هزار زایمان‌ در سطح‌ دانشگاه این منطقه به‌ شاخص کشوری نزدیک‌ شدیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: در جهت تکریم ارباب رجوع فضایی با وسعت یکصد و‌ پنجاه متر مربع به عنوان لابی مراجعین آماده شده است.
وی اضافه کرد: جهت استقرار و ماندگاری پزشکان متخصص بزودی عملیات احداث ۲۲ واحد مسکن ویژه در محل بیمارستان ایران ایرانشهر شروع خواهد شد.
امینی فرد تصریح کرد: مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان ایران با ارائه خدمات تخصصی اطفال، زنان و با توجه به وجود امکانات ام آر ای، رادیولوژی و دستگاه های پیشرفته جراحی چشم، گوش، گوش، بینی به عنوان یک مرکز درمانی مهم در جنوب استان سیستان و بلوچستان به شمار می رود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته دانشگاه علوم پزشکی حوزه ایرانشهر بزودی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته نیز نصب و راه اندازی خواهد شد.
وی گفت: بزودی تجهیزات تخصصی تکمیلی بیماری های چشم نظیر Oct و آنژیوگرافی چشم و‌یاگ‌ لیزر نیز راه اندازی خواهد شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425960
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *