چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۲۰
۰
رزمایش کمک مومنانه در دل یک روستای محروم متفاوت برگزار شد؛

تلاش "همیاران " برای همراهی مردم روستای نور محمد صفرزهی/ساخت ۱۶ باب سرویس بهداشتی و حمام برای بی شناسنامه ها

گروه خیریه همیاران سیستان و بلوچستان در یکی از روستاهای محروم شهرستان هیرمند اقدام به ساخت 16 سرویس بهداشتی و حمام کرده است.
تلاش "همیاران " برای همراهی مردم روستای نور محمد صفرزهی/ساخت ۱۶ باب سرویس بهداشتی و حمام برای بی شناسنامه ها
به گزارش پهره؛ مهدی قاسمی مسئول گروه خیریه همیاران سیستان و بلوچستان در گفت و گو با پایگاه خبری اوشیدا گفت: گروه خیریه همیاران در سیستان و بلوچستان ابتدا فعالیت خود را از حاشیه های شهر زاهدان آغاز کرد و به خانواده های نیازمند تا حد امکان کمک رسانی می کرد.
 
وی افزود: پس از چندی فعالیت کاری این گروه خیریه گسترش یافت و اکنون علاوه بر مناطق محروم زاهدان ، در منطقه سیستان نیز فعالیت خود را آغاز کرده ایم.
 
قاسمی بیان داشت: در پی انجام کمک مومنانه و توزیع سبد های غذایی در شمال سیستان و بلوچستان متوجه روستایی در شهرستان هیرمند شدیم که برخی از اهالی آن از سرویس بهداشتی و حمام محروم هستند.
 
وی گفت: در همین رابطه با پیگیری سایر اعضای گروه در تهران، مصالح ساخت ۱۶ عدد سرویس بهداشتی و حمام برای اهالی این روستا فراهم شد.
 
قاسمی بیان داشت: رزمایش کمک مومنانه باعث شد تا یک مشکل دیگر نیز از اهالی این روستا مرتفع شود.
 
وی همچنین تصریح کرد: مردم روستا نور محمد صفرزهی اکثراً بدون شناسنامه هستند، هویت ایرانی آنها ثابت شده است اما به دلیل اینکه از پس هزینه های آزمایش DNA برنمی آیند، نمی توانند شناسنامه دریافت کنند.
 
قاسمی خاطرنشان کرد: در گام بعدی فعالیت در این روستا پس از احداث کامل سرویس های بهداشتی و حمام در نظر داریم تا برای مدرسه کودکان بی شناسنامه و تهیه لوازم التحریر آنها قدم برداریم.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 426004
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *