پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶
۰
جهادی که همچنان ادامه دارد/

تولید روزانه ۳۵۰۰ ماسک توسط بسیجیان زاهدانی

ابوالفضل پودینه گفت: کارگاه تولید ماسک حوزه مقاومت ثارالله با هدف کمک رسانی به کادر پزشکی و مردم زاهدان روزانه بیش 3500 ماسک تولید می کنند و در اختیار مردم شهرستان قرار می دهند.
تولید روزانه ۳۵۰۰ ماسک توسط بسیجیان زاهدانی
به گزارش پهره، ابوالفضل پودینه فرمانده حوزه ثارالله ناحیه مقاومت سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز بیان کرد: با تداوم شیوع کرونا و اوج گیری مجدد این بیماری در کشور و شهرستان زاهدان،بسیجیان این حوزه مقاومت برای همراهی و یاری مردم در این دوران سخت به میدان آمدند ک با راه اندازی کارگاه تولید ماسک سعی کردند تا هم مشکل کمبود ماسک را رفع کنند و هم مانع تشکیل بازار سیاه در این حوزه شوند.
 
 
وی افزود:این کارگاه تولید ماسک با هدف کمک رسانی به کادر پزشکی و مردم زاهدان در این دوران شیوع بیماری کرونا راه اندازی شده و ۱۰ نفر از بسیجیان روزانه بیش از ۳هزار و ۵۰۰ ماسک تولید می کنند و در اختیار مردم شهرستان قرار می دهند.
 
 
 
 
وی خاطرنشان کرد: بسیجیان این حوزه مقاومت علاوه بر تولید ماسک در ضدعفونی معابر، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی نیز فعالیت دارند و تاکنون بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی ، ۳۳۰ بسته بهداشتی و ۵۰ بسته گوشت بین افراد نیازمند شهرستان زاهدان توزیع کرده اند.
 
 
 
 
وی تاکید کرد: سپاه و بسیج تا پایان کرونا در کنار مردم هستند و همانند همیشه و در زمان سختی‌ها در کنار مردم می مانند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 426027
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *