سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت خبر داد:

پلمپ یک انبار خوار و بار فروشی در ایرانشهر به دلیل نقص قانون ستاد مبارزه با کرونا

5 مرداد 1399 ساعت 8:20

خلیل نوذری گفت: با توجه به وضعیت کرونا و عدم رعایت پروتکل های صادره از وزارت بهداشت یک باب انبار خوار و بارفروشی در شهرستان ایرانشهر پلمپ شد.


خلیل نوذری، سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار پهره افزود: با توجه به فراگیر بودن بیماری کرونا، به دستور دادستان و با حکم قضایی دانشگاه علوم پزشکی و اتاق اصناف یک باب انبار خوار و بار فروشی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم اعلام موجودی کالا به ارزش سی و چهار میلیون و پانصد هزار ریال، در ایرانشهر پلمپ شد.
وی در تکمیل مطلب فوق، ادامه داد: طی بازدید به عمل آمده، ۴فقره پرونده خوار وبار، در خصوص شکایت های مردمی، تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارجاع داده شد.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایرانشهر، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار، انبارهای بی نام و نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستادخبری و یا با حضور در محل اداره شهرستان به صورت حضوری وکتبی، ارائه کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 426049

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/426049/پلمپ-یک-انبار-خوار-بار-فروشی-ایرانشهر-دلیل-نقص-قانون-ستاد-مبارزه-کرونا

پهره
  https://www.pahreh.ir