چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۰۷
۰
معرفی گوشی iQOO Z1؛

قلب تپنده مدیاتک در دل گوشی گیمینگ ویوو

شرکت ویوو با عرضه گوشی iQOO Z1 قصد تحول در دنیای گیمینگ را دارد.
قلب تپنده مدیاتک در دل گوشی گیمینگ ویوو
به گزارش پهره به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش شرکت ویوو، iQOO  گوشی گیمینگ جدید خود با نام iQOO Z1 را به صورت رسمی معرفی کرد و به طور رسمی مشخص شد این گوشی اولین گوشی هوشمند بازار خواهد بود که از پردازنده قدرتمند مدیاتک +Dimensity 1000 استفاده می‌کند.
حقیقت پشت گوشی iQOO این است که iQOO Z1 یک گوشی جدید نیست. این گوشی در حقیقت، همان iQOO Neo3 5G است که با پردازنده جدید +Dimensity 1000 تولید شده، یعنی این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵۷ اینچی LCD با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل است که از نرخ فریم هم ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. در گوشه بالای سمت راست این نمایشگر یک پانچ در نظر گرفته شده که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در آن قرار گرفته است.
گوشی گیمینگ ویوو با پردازنده قدرتمند مدیاتک معرفی شد
در پشت این دستگاه، دروبین سه‌گانه‌ای تعبیه شده است. حسگر اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسل قدرت دارد و با دو حسگر ۸ مگاپیکسلی التراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراه شده است. این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و رابط کاربری iQOO UI عرضه می‌شود. گوشی iQOO Z1 همچنین دارای سه نوع حافظه است؛ این مدل‌ها به ترتیب دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند.
مشخصات برجسته iQOO Z1
iQOO Z1 با قابلیت مالتی توربو ۳.۵ تولید شده است که عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، دارای سیستم خنک‌کنندگی مایع است که iQOO ادعا می‌کند این سیستم می‌تواند درجه حرارت گوشی هوشمند را ۱۰ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد پایین آورد. از دیگر مشخصات برجسته iQOO Z1 می‌توان به حسگر اثر انگشت کار گذاشته شده در بغل دستگاه، جک ۳.۵ میلیمتری صدا، پشتیبانی از دو سیمکارت 5G، تراشه NFC، پورت USB-C و اسپیکر دوگانه آن اشاره کرد.
گوشی گیمینگ ویوو با پردازنده قدرتمند مدیاتک معرفی شد
این گوشی گیمینگ جدید دارای یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع SuperFlash با قدرت ۴۴ واتی است که گوشی را از ۰ تا ۵۰ درصد در ۲۳ دقیقه شارژ می‌کند و ۵۰ درصد باقی هم در ۳۶ دقیقه شارژ می‌کند.
قیمت و زمان عرضه iQOO Z1
گوشی iQOO Z1 در رنگ‌های نقره‌ای کهکشانی و آبی فضایی عرضه می‌شود و دارای یک نسخه ویژه به نام One Piece است که دارای یک جمجمه One Piece و لوگو در پشت خود خواهد بود. مدل پایه این گوشی با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۱۰ دلار عرضه می‌شود و با ۴۲ دلار بیشتر ۲ گیگابایت به حافظه رم اضافه خواهد شد. قیمت مدل برتر این گوشی، با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ۳۹۵ دلار است.
گوشی گیمینگ ویوو با پردازنده قدرتمند مدیاتک معرفی شد
شرکت iQOO همچنین چند وسیله جانبی را برای این گوشی معرفی کرد که شامل کاور، دسته بلوتوث و هندزفری بلوتوث است که هر کدام را به ترتیب با قیمت ۶، ۲۲ و ۳۸ دلار ارائه می‌دهد. iQOO Z1 از همین حالا از طریق سایت رسمی ویوو قابل پیش‌خرید است و از تاریخ ۲۵ می‌در سایت‌های فروش کالا به فروش می‌رسند. این گوشی از اول ژوئن در چین عرضه می‌شود، ولی هنوز تاریخ عرضه جهانی آن مشخص نیست.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426117