مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر:

۳۰ بسته سبد کالا با همکاری کانون آبشار عاطفه ها در دهه ولایت توزیع شد

21 مرداد 1399 ساعت 7:54

نور بی بی اربابی، از توزیع ۳۰ بسته سبد کالا به همت گروه های جهادی بسیج و کانون آبشار عاطفه های ایرانشهر در قالب کمک مومنانه در دهه ولایت، امامت و همزمان با روز عید غدیر خم خبر داد.


نور بی بی اربابی، مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: گروه های جهادی و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در این منطقه همزمان با شیوع کرونا و با توجه به تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت مردم و به خصوص افراد نیازمند و کم درآمد جامعه با بحران اقتصادی تحت تاثیر این بیماری در راستای عمل به فرامین و بیانات مقام معظم رهبری درباره رزمایش همدلی وارد صحنه شدند و تلاش کردند تا دستگیری از نیازمندان اولویت کاری آنان باشد.


وی افزود: در طول شیوع ویروس کرونا، این خیریه و بسیجیان در کنار مردم بودند تا بتوانند گره ای از مشکلات آنان را باز کنند و همچنان هم اعضای این موسسه و خواهران بسیجی، در صحنه کمک رسانی به نیازمندان هستند.  


مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: دهه ولایت و امامت دور جدید رزمایش مواسات به دستور رهبری بود که در این رزمایش هم همچون همیشه در صحنه بودیم و 30 بسته سبد کالا به همت کانون آبشار عاطفه های این منطقه در قالب کمک مومنانه در دهه ولایت و امامت در بین نیازمندان، ایتام و بیماران صعب العلاج درب منازل آنان توزیع شد.


وی اضافه کرد: بسته های حمایتی شامل شیرینی، کیسه برنج، چای، ماکارونی، قوطی رب، لباس، مواد شوینده بهداشتی بوده است.
اربابی عنوان کرد: امیدوارم با یاری، مدد الهی و دعای همه مومنان و همچنین با رعایت اصول و موارد بهداشتی از بحران کرونا رهایی یابیم و جشن نابودی آن را به زودی برگزار کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 426265

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/426265/۳۰-بسته-سبد-کالا-همکاری-کانون-آبشار-عاطفه-دهه-ولایت-توزیع

پهره
  https://www.pahreh.ir