دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۲۵
۰
معاون عمراني فرمانداري ايرانشهر خبر داد:

بهسازی، ایمن‌سازی راه های روستایی با همکاری دهیاری ها

مرتضی سایگانی گفت: جاده ايرانشهر به چابهار ورودي روستا كور كلكليان از اعتبارات دهياري ساماندهی و ایمن سازی می شود.
بهسازی، ایمن‌سازی راه های روستایی با همکاری دهیاری ها
به گزارش پهره، مرتضی سايگاني معاون عمراني فرمانداري ايرانشهر از سه روستا در بخش مركزي این شهرستان که شامل كلينك تاج محمد خاني، كلينك اعظم خاني و كور كلكليان بود،بازدید کرد.
مرتضی سایگانی، معاون عمراني فرمانداري ايرانشهر در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: پروژه نيمه تمام كانال دفع و هدايت روان آب هاي شهري حد فاصل روستاي كلينك تاج محمد خاني از اعتبارات ستاد باز آفريني شهري با همكاري ادارات آب و فاضلاب، اداره كل راه و شهرسازي جنوب استان سیستان و بلوچستان و شهرداري ايرانشهر مجدد آغاز می شود.
وی افزود: جاده ايرانشهر به چابهار ورودي روستا كور كلكليان از اعتبارات دهياري و با همكاري اداره كل راه و شهرسازي، راهداري و حمل ونقل جاده ايي جنوب سیستان و بلوچستان با ساخت بلوار، ميدان و روشنايي آن مکان ساماندهي و ايمن سازي می شود.
معاون عمراني فرمانداري ايرانشهر ادامه داد: پروژه شبكه داخلي آب روستاي كوركلكليان كه تامين اعتبار شده با پيگيري اداره آب و فاضلاب هر چه سريع تر توسط پيمانكار اجرا می شود.
وی اضافه کرد: معبر اصلي روستاي كلينك اعظم خاني از اعتبارات دهياري خاك ريزي و زير سازي می شود و با همكاري، مساعدت اداره كل راه و شهرسازي آسفالت آن هم انجام می شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426317
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *