سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۱
۰
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبر داد؛

صادرات 433 هزار و 752 تنی کالا از پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان

ایوب کرد گفت: 433 هزار و 752 تن کالا توسط 18 هزار و 185 دستگاه کامیون در پنج ماهه سال جاری از طریق پایانه های مرزی این استان صادر شد.
صادرات 433 هزار و 752 تنی کالا از پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره ایوب کرد،  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: مواد غذایی، سیمان، هیدروکربن، بنزین، میلگرد، گاز مایع و قیر عمده کالاهای صادر شده از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در این مدت را تشکیل می دهند.

 وی ادامه داد: 299 هزار و 251 تن از مجموع کالاهای صادراتی سیستان و بلوچستان در پنج ماهه سال جاری سهم پایانه مرزی میلک و 134 هزار و 501 تن نیز سهم پایانه مرزی میرجاوه می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین 30 هزار و 539 تن کالا در این مدت از طریق پایانه های مرزی میرجاوه وارد استان شده است.

 وی مجموع ترانزیت انجام شده در این مدت در پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان را 198 هزار و 385 تن کالا توسط هشت هزار و 547 دستگاه کامیون عنوان کرد و تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی ویژه و مناسب پایانه های مرزی سیستان و بلوچستان به لحاظ همجواری با کشورهای افغانستان و پاکستان و مرز گسترده آبی در کرانه اقیانوس هند، قابلیت های اقتصادی مطلوبی را در بازرگانی ملی و صنعت حمل و نقل ایجاد کرده است به طوری که با وجود شیوع کرونا شاهد مبادلات تجاری قابل توجه با کشورهای منطقه هستیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426443
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *