پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ۲۳:۵۷
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

قاتلان جوان 30 ساله نیکشهری در چنگال پلیس/ پایان قدرت نمائی آدم ربایان در زاهدان

سردار محمد قنبری از دستگیری عاملان ربایش جوان 16 ساله زاهدانی و قاتلان جوان نیکشهری خبر داد.
قاتلان جوان 30 ساله نیکشهری در چنگال پلیس/ پایان قدرت نمائی آدم ربایان در زاهدان
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان  عاملان ربایش جوان 16 ساله زاهدانی پس از 11 ماه فرار به دام افتادند.

وی ادامه داد: این 2 آدم ربا در مهر ماه سال قبل به دلیل اختلاف مالی با یکی از بستگان این نوجوان، اقدام ربایش او کرده بودند که با اقدامات تخصصی پلیس، پس از  20روز گروگانگیری، مجبور به آزاد سازی  او شده و از استان متواری شدند.

به گفته قنبری، بلافاصله با حضور مجدد آدم ربایان در استان، مخفیگاهشان در زاهدان شناسایی و روز گذشته در یک عمیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی در ادامه گفت: با تلاش شبانه روزی کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر پرونده قتل جوان 30 ساله نیکشهری پس از 15 ماه روشن و عاملان جنایت دستگیر شدند.

این مقام ارشد نظامی افزود: قاتل اصلی پرونده که همسر 25 ساله این جوان بود به دلیل اختلاف خانوادگی با همدستی جوانی 20 ساله شوهر خود را در خواب، با ضربات چاقو به قتل رسانده و برای گمراه کردن پلیس جسدش را به یکی از محلات حاشیه ای نیکشهر انتقال داده بود.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اذعان کرد: طی هفته گذشته، با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان های "زابل"، "زاهدان"، "ایرانشهر"، "سراوان" و "سیب سوران"، در عملیات هایی مجزا، 5 سارق مسلح و به عنف، دستگیر و 12 فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف در سطح استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

قنبری اضافه کرد: در پی دستگیری این سارقان، 2 دستگاه خودروی، 10 دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه2 قبضه کلت کمری، و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426475
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *