پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ۰۰:۳۷
۰

راه اندازی اپلیکیشن تلفن همراه رانندگان و مالکین ناوگان بخش بار و مسافری

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از راه اندازی اپلیکیشن تلفن همراه رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی بخش باری و مسافری با عنوان "راهبران حمل و نقل" خبر داد.
راه اندازی اپلیکیشن تلفن همراه رانندگان و مالکین ناوگان بخش بار و مسافری
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، تیمور باقری اظهار داشت: این اپلیکیشن در راستای رفاه حال رانندگان و مالکین ناوگان و همچنین دسترسی سریع و آسان به اطلاعات اسناد حمل راه اندازی شده است.

وی افزود: با راه اندازی این اپلیکیشن تمامی سند های صادره بارنامه، راهنامه، تردد از مرز و صورت وضعیت یکسال اخیر هر راننده و ناوگان به صورت بر خط و با جزئیات مشاهده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده در فاز های بعدی امکانات دیگری نیز در دسترس کاربران این اپلیکیشن قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: مقرر است امکان مشاهده میزان سوخت تخصیص یافته به ناوگان در دوره جاری، مشاهده حواله های لاستیک دریافتی تاکنون، ثبت درخواست حواله جدید لاستیک و مشاهده جریمه خودکار ناوگان به دلیل عدم دریافت اسناد حمل در اپلیکیشن مذکور راه اندازی گردد.

باقری ادامه داد: در حال حاضر 9 هزار و 148 راننده در بخش حمل و نقل داخلی کالا و 3 هزار و 341 راننده نیز در بخش مسافری استان درحال ارائه خدمات به هموطنان گرامی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این اپلیکیشن در کافه بازار به آدرس http://cafebazaar.ir/app/?id=com.rahbaranhaml&ref با عنوان راهبران حمل و نقل قابل نصب بر روی تلفن همراه رانندگان و مالکین ناوگان بخش باری و مسافری می باشد.
کد مطلب: 426487
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *