دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ۰۷:۲۳
۰
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر:

اهدای خون، هدیه‌ایی از جنس وجود برای بیماران/جوانان هلال احمر به میدان آمدند

محمدرضا کرد گفت: هر ساله اعضا جمعیت هلال احمر ایرانشهر در مراکز انتقال خون حاضر شده و هدیه‌هایی از جنس وجودشان بسته‌بندی کرده و در اختیار بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن قرار می‌دهند.
اهدای خون، هدیه‌ایی از جنس وجود برای بیماران/جوانان هلال احمر به میدان آمدند
محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پهره افزود: پویش نذر خون برای کمک به بیماران انجام شده تا با توجه به نیاز شدید آنان به این فرآورده خونی، مردم با اهدا خون خود گامی برای حل مشکلات هم نوعان خود بردارند چرا که اهدای آن، می‌تواند جان سه نفر از کسانی که به این فرآورده نیاز دارند را نجات دهد و ماه های محرم و صفر، فرصتی ارزشمند برای ایثار و کمک است.
وی ادامه داد: کمک به بيماران نيازمند به خون و ترويج فرهنگ نوع دوستي و بشر دوستانه از اهداف اجراي برنامه نذر خون توسط جمعیت هلال احمر بوده است.
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر ادامه داد: پرسنل و اعضای جوانان این سازمان با حضور در محل سازمان انتقال خون شهرستان به بیماران نیازمند خون اهدا کردند . 
وي با بیان این که هدف از این برنامه یاری رساندن به نیازمندان به خون است، اضافه کرد: اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر همواره در تمام بحران‌ها و عرصه‌ها به کمک، یاری مردم آمدند و جلوه‌ای از گذشت و فداکاری واقعی را به معرض نمایش گذاشته و در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشتند . 
کرد ضمن تشکر از مدیریت و پرسنل خدوم سازمان انتقال خون، عنوان کرد: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین جمعیت هلال احمر و کارکنان انتقال خون وجود داشته که در دوره‌ها و مناسبت‌های گوناگون اعضای سازمان با هدف یاری رساندن به افراد نیازمند خون خود را اهدا کرده و مشارکت فعال داشتند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426496
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *