رئیس آموزش و پرورش شهر بنجار:

مدارس بخش مرکزی زابل آماده ورود دانش آموزان شد

12 شهريور 1399 ساعت 9:57

فرهاد گنج بخش گفت: سال تحصیلی جدید در بخش مرکزی همزمان با سراسر کشور از ۱۵ شهریور در هر شرایط کرونایی آغاز خواهد شد.


به گزارش پهره؛ فرهاد گنج بخش رئیس اداره آموزش و پرورش شهر بنجار در گفت و گو با پایگاه خبری اوشیدا گفت: مانور بازگشایی مدارس آموزش و پرورش منطقه بنجار صبح امروز برگزار شد.

وی افزود: این مانوردر تمامی واحد های آموزشی سطح منطقه با رعایت کامل نکات و پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی و حضور صد درصدی معلمان و عوامل اجرایی مدارس برگزار شده است.

گنج بخش تصریح کرد: سال تحصیلی جدید در بخش مرکزی همزمان با سراسر کشور از ۱۵ شهریور در هر شرایط کرونایی آغاز خواهد شد و تا قبل از بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور، تمامی مدارس یکبار به طور کامل ضدعفونی خواهند شد و پس از آن نیز با هر بار حضور دانش آموزان ضدعفونی خواهند شد.

وی همچنین اظهار داشت : براساس دستور مقام عالی وزارت و ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز معلمین و دانش آموزان با حضور در مدارس و کلاس های درس تلاش می کنند، تا به ارزیابی اجرایی شرایط بازگشایی مدارس بپردازند و در عمل مشکلات و نارسایی ها را مشاهده و بررسی و مرتفع نمایند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهر بنجار خاطرنشان کرد: کتب درسی نیز در اختیار مدیران قرار گرفته و طی روزهای آتی توزیع خواهد شد.


انتهای پیام/


کد مطلب: 426541

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/426541/مدارس-بخش-مرکزی-زابل-آماده-ورود-دانش-آموزان

پهره
  https://www.pahreh.ir