در راستای رونق اشتغال و اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛

افتتاح 3 طرح اشتغالزایی توسط قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان

18 شهريور 1399 ساعت 9:42

قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام سیستان و بلوچستان 3 طرح استغالزایی را با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال افتتاح کرد.


به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، حامد مقدم، دبیر قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح این سه طرح اشتغالزایی، گفت: اجرای این‌گونه طرح‌ ها اشتغالزایی نمونه‌ای از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و زودبازده است که در دوره کوتاهی به درآمد می‌رسند و از مرحله شروع تا مرحله بازاریابی و فروش توسط قرارگاه مدیریت می‌شوند.

مقدم هزینه آماده سازی و بهره برداری این 3 طرح را بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: راه اندازی مرکز پرواربندی و قرنطینه دامی در منظقه سیب و سوران شهرستان سراوان با اشتغال 3 نفر به صورت مستقیم و 7 نفر غیر مستقیم در فضایی بالغ بر 2700 متر مربع تعداد 50 راس گاو را پرورش می دهد.

وی با اشاره به رفع محرومیت از منطقه و توانمند سازی خانوارهای محروم ادامه داد: راه اندازی کارگاه بلوک زنی شهرستان فنوج با اشتغال مستقیم 4 نفر و نیز تجهیز و راه اندازی کارگاه ترمیم و تعمیر میز و صندلی مدارس در این شهرستان از دیگر طرح های حمایتی قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام است که امروز به بهره برداری رسید.

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام با بیان این که تامین سرپناه مناسب و ایجاد اشتغال به عنوان دو اولویت اصلی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در راستای توانمندی خانواده ها و اجرای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید و توجه جدی اقرار گرفته است، ابراز امیدواری کرد: با اقدام های انجام شده موجبات رضایت خداوند متعال و مردم شریف این استان را با حفظ کرامت انسانی و شان و جایگاه والای آنان فراهم آوریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 426616

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/426616/افتتاح-3-طرح-اشتغالزایی-توسط-قرارگاه-جهادی-امام-رضا-ع-سیستان-بلوچستان

پهره
  https://www.pahreh.ir