سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ۰۹:۴۵
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پایان قدرت نمائی 7 سوداگر مرگ در جنوب شرق کشور/ 143 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

سردار محمد قنبری از پایان قدرت نمائی 7 سوداگر مرگ و کشف 142 هزار و 810 لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان خبر داد.
پایان قدرت نمائی 7 سوداگر مرگ در جنوب شرق کشور/ 143 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
به گزارش پهره سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ایرانشهر و سراوان،طی 2عملیات جداگانه و موفقیت آمیز، پس از درگیری چند ساعته با 2 تیم از یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی موفق به دستگیری 7 سوداگر مرگ شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در این عملیات ها در مجموع مقدار 2 تن و ششصد و سی و هشت کیلو  و نهصد گرم مواد افیونی را کشف کردند.

به گفته قنبری، در این 2 عملیات یک دستگاه وانت تویوتا و 4 دستگاه خودروی پژو  405 و پژو پارس توقیف و 5 قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

وی گفت: همچنین در هفته گذشته طرح  مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه هاي ملي، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در راستای این طرح 2 محل دپوی سوخت تخریب و  16 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، در شهرستان های نیکشهر، سیب و سوران و ایرانشهر توقیف شد و در مجموع 142 هزار و هشتصد و ده لیتر سوخت قاچاق، شامل 105 هزار و دویس و نود لیتر گازوئیل، 5 هزار و هشتصد و چهل لیتر بنزین، 31 هزار و ششصد و هشتاد لیتر سایر فراورده های نفتی کشف شد.

وی افزود: در این رابطه 23 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *