چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹
۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار مطرح کرد:

خانه‌های بهداشت روستایی نبض سلامت در جامعه

مهدی میرادی گفت: مرکز خدمات جامع سلامت در روستای ابراهیم بازار پلان از توابع شهرستان چابهار ساخته می شود و با راه اندازی این مرکز دغدغه روستاییان برای سلامتی بسیار کم خواهد شد.
خانه‌های بهداشت روستایی نبض سلامت در جامعه
به گزارش پهره، مهدی میرادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با بیان اینکه افزایش سطح امکانات بهداشتی و بهبود وضعیت خدمت رسانی به شهروندان به خصوص جمعیت روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است بیان کرد: با تجهیز و راه اندازی این واحد بهداشتی دسترسی خانوارهای ساکن در این منطقه به خدمات بهداشتی مناسب فراهم خواهد شد.
 
وی افزود: برخورداری روستاییان از خدمات پزشکی و سلامت گامی موثر در راستای نظام سلامت محسوب می‌شود.
                     
ساخت مرکز خدمات جامع سلامت در پلان                                                                                              

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار تصریح کرد: این مرکز در زمینی به مساحت سه مترمربع که از سوی خیرین نیک اندیش روستای ابراهیم بازار پلان به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اهدا شده است ساخته می شود.
 
وی ادامه داد: ساختمان این پروژه با زیر بنای ۴۵۰ مترمربع درکمتر از یکسال احداث خواهد شد.
 
میرادی گفت: خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده در این مرکز شامل؛ ویزیت پزشک عمومی، خدمات مامایی و مراقبت از مادران باردار، بهداشت محیط و حرفه ای، مبارزه با بیماری ها را ارائه خواهد داد.
 
این مسئول با بیان اینکه طرح تحول سلامت یکی از مهمترین اقدامات اجتماعی است، خاطرنشان کرد: زکات علم انسان خدمت به دیگران است و ما به عنوان ناجیان سلامت وظیفه داریم تا با تمام توان و قوا در خدمت مردم باشیم تا همیشه در آرامش و آسایش باشند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426637