سرپرست اکیپ راه سازی و راهداری رسالت سراوان خبر داد؛

اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری در 200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی

25 شهريور 1399 ساعت 9:37

احمد بارک زهی گفت: طرح ارتقاء کیفیت راهداری در 200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی سراوان، سیب و سوران، مهرستان و جالق در سال جاری به منظور ارتقای ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی منطقه توسط نیروهای این اکیپ اجرایی شد.


به گزارش پهره احمد بارک زهی، سرپرست اکیپ راه سازی و راهداری رسالت سراوان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در قالب این طرح مهم راهداری اقداماتی نظیر پاکسازی حریم راه، شانه سازی، ساماندهی تابلو و علائم، مرمت و تعویض گاردریل و نیوجرسی، شستشوی علائم و رنگ آمیزی نرده و نیوجرسی اجرایی شد.

 وی افزود: نیروهای این اکیپ در سال جاری همچنین در قالب طرح بهسازی و ارتقای روکش آسفالت محورهای مواصلاتی اقدام به ترمیم رویه آسفالت به صورت رگلاژی محورهای مهرستان – سرباز به طول بیش از 13 کیلومتر، سراوان – کوهک به طول 22 کیلومتر، سراوان- خاش به طول 9 کیلومتر، سوران – خاش محدوده دهستان پسکوه به طول 2 کیلومتر و سوران – سراوان به طول یک و نیم کیلومتر نمودند تا شرایط مناسب برای سفر ایمن برای کاربران جاده فراهم شود.

 سرپرست اکیپ راه سازی و راهداری رسالت سراوان لکه گیری 180 کیلومتر از محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی، ترمیم آبردگی، لکه گیری و موج تراشی 270 کیلومتر از راه های روستایی سراوان – کوهک و همچنین ترمیم، ریزش برداری، تسطیح و رگلاژ راه های روستایی بخش هیدوچ سراوان در مجموع به طول 220 کیلومتر را از دیگر اقدامات نیروهای این اکیپ در سال جاری عنوان کرد.

 گفتنی است؛ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در راستای التزام عملی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای ارائه خدمات راهداری و راه سازی اقدام به راه اندازی چهار اکیپ راه سازی و راهداری وحدت سیستان، رسالت سراوان،  تفتان خاش و توحید زاهدان کرده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 426709

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/426709/اجرای-طرح-ارتقای-کیفیت-راهداری-200-کیلومتر-محورهای-مواصلاتی

پهره
  https://www.pahreh.ir