چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۶
۰
در هفته دفاع مقدس انجام شد؛

اهدا 10 سری جهیزیه / هزار سبد کالا به همت سپاه شهرستان ایرانشهر توزیع شد

جانشین سپاه شهرستان ایرانشهر از توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مستمندان و 10 سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در این منطقه را خبر داد.
اهدا 10 سری جهیزیه / هزار سبد کالا به همت سپاه شهرستان ایرانشهر توزیع شد
فدا حسین سرگلزایی، جانشین سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: دفاع مقدس سند مظلومیت ملت ایران، سند اقتدار، ایثار و خودباوری و خلاقیت جوانان و نوجوانان و فرماندهان نظام ما بوده و باید همه ابعاد و زوایای مختلف و پنهان آن را برای آیندگان ثبت و ضبط کنیم چرا که این واقعه هویت ما بوده؛ لذا هرچه از آن فاصله بگیریم جوانان کشور کمتر با حقایق و دستاوردهای عظیمش آشنا می‌شوند.
  وی افزود: در هفته دفاع مقدس و با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا در جهت همدلی ‌و همدردی با نیازمندان و متضررین از این بیماری و مطالبه به حق مقام معظم رهبری پیرامون کمک مومنانه، تعداد هزار سبد کالا تهیه و در مناطق محروم شهرستان های ایرانشهر و بمپور توزیع می شود.
جانشین سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: علاوه بر توزیع هزار بسته حمایتی، تعداد ۱۰ سری جهیزیه برای عروس و دامادهای که در شرف تشکیل خانواده بودند، در نظر گرفته شده بود که امروز طی برگزاری رزمایش کمک مومنانه به آنان تحویل داده شد.
وی اضافه کرد: این ۱۰ سری جهیزیه ها شامل یک عدد اجاق گاز، یخچال فریزر، پنکه و جاروبرقی بوده که هزینه برآورده شده این اقلام ۱۲۰ میلیون تومان است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *