جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۳:۰۷
۰
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

هزینه‌های میلیارد دلاری عربستان در شبکه اینترنشنال برای عملیات روانی علیه ایران/اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی درجنگ اقتصادی است

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: در واقع شبکه اینترنشنال رسانه ای اساسا آمریکایی که با هزینه های هنگفت عربستان مدیریت می شود و ماهیت آن این است که جنگ روانی بر علیه نظام ایرانی ایجاد کند.
هزینه‌های میلیارد دلاری عربستان در شبکه اینترنشنال برای عملیات روانی علیه ایران/اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی درجنگ اقتصادی است
به گزارش پهره، حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: روز یکشنبه سیزدهم مهر ماه مصادف با زمان هجرت امام (ره) از عراق به پاریس در سال ۵۷ بوده که این کار باعث متحول شدن تمام دنیا شد و اساسا قرآن نسبت به مهاجرت و جهاد در راه خدا، ایمان یک فرهنگ خاصی دارد.
وی با بیان این که امروز جمعه ۱۱ مهر ماه مصادف با روز نیروی انتظامی است و این مناسبت را خدمت نیروهای نظامی تبریک عرض کرده، افزود: امنیت یکی از مسائل مهم در زندگی هر انسانی بوده و این موضوع نیاز همه افراد جامعه است.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: در حقیقت اقتدار لازمه تحقق امنیت است و نیروهای انتظامی باید بدانند امنیت با برخورد ضعیف و نرمی، مدارا ایجاد نمی شود و باید با مجرمان و خلاف کاران برخورد سخت شود.
وی اضافه کرد: روز چهارشنبه شانزدهم مهر ماه مصادف با بمباران شیمیایی سومار در سال ۶۶ و شهادت سردار همدانی در سال ۹۴ که از شهدای عرصه دفاع از حرم بوده که یاد این عزیزان را گرامی می داریم.
بزمانی گفت: روز پنج شنبه هفدهم مهر ماه مصادف با اربعین سید و سالار شهیدان بوده و برای عرض ادب به ساحت مقدس آن حضرت می رویم.
وی گفت: در واقع شبکه اینترنشنال رسانه ای اساسا آمریکایی که با هزینه های هنگفت عربستان مدیریت می شود و ماهیت آن این است که جنگ روانی بر علیه نظام ایرانی ایجاد کند.
این خطیب جمعه اذعان کرد: جنگ اقتصادی بر علیه نظام اسلامی از ۱۵ سال گذشته توسط دشمنان ایجاد شده که اقدام به ایجاد تحریم ها و توطئه های فراوانی کردند که اوج تحریم در دولت دهم مشاهده شد.
وی با اشاره به این که جنگ اقتصادی تمام عیار از سال ۹۱ تاکنون با تحریم نفت و بانک مرکزی ایجاد شده، تصریح کرد: البته با نگاه به بیرون مشاهده می کنیم که اقدامات برخی دولتمردان هم در تشدید فشارهای اقتصادی بی تاثیر نبوده است و تاب آوری و مقاومت مردم ایران در این زمینه باعث شگفت آوری جهانیان شده است.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: همه ما باید بدانیم برون رفت از جنگ اقتصادی با انجام کارهای جهادی و عالمانه امکان پذیر است که برای پیشرفت در این زمینه نیاز به روحیه جهادی و فدایی، مشارکت حداکثری مردم داریم.
وی گفت: روباه پیر انگلیس که روسیاهی اش آن قدر زیاد است که قابل تفکر نیست و فرانسه تجاوزگر که حقوق آفریقایی ها را تضییع کرده در قالب بازی طنز گونه نقض حقوق بشر را علیه ایران طی بیانیه ای به راه انداخته و در سازمان ملل محکوم کردند که این ها باید بدانند فضا سازی هایشان به هیچ جا ختم نمی شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426891
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *