شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۲۵
۰
رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر:

فعالیت غیر بهداشتی آرایشگران زنگ خطری برای افزایش شیوع کرونا است

مهدی صدرایی نسب از پلمپ و غیر فعال سازی یک باب آرایشگاه مردانه و یک باب کافه رستوران سنتی توسط واحد سلامت محیط و کار شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: همه آرایشگاه ها، ملزم به رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ضدعفونی کننده ها هستند.
فعالیت غیر بهداشتی آرایشگران زنگ خطری برای افزایش شیوع کرونا است
مهدی صدرایی نسب، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: روز گذشته یک باب آرایشگاه مردانه توسط واحد سلامت محیط و کار این منطقه به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با بیماری کووید_ ۱۹ پلمپ شد.
وی افزود: از جمله نکاتی که آرایشگران باید به آن ها توجه داشته باشند می توان به رعایت اصل نوبت دهی مشتریان و جلوگیری از شلوغی آرایشگاه، نصب تهویه مناسب، گندزدایی مداوم ابزارها و سطوح، در دسترس قرار دادن الکل و موادضدعفونی کننده جهت استفاده مراجعه کنندگان، استفاده از تجهیزات یکبار مصرف را اشاره کرد.
رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر ادامه داد: همچنین از تمامی متصدیان و کسبه ها تقاضا می شود با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا به فعالیت در مکان کسب خود بپردازند و در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی مکان های متخلف پلمپ و غیر فعال خواهد شد.
وی از مردم فهیم ایرانشهر درخواست کرد در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از رفت و آمد های غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426892
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *