شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۸:۳۵
۰
ادامه اتفاقات نادر در سیستان و بلوچستان؛

حیاتی ترین پرواز فرودگاه زابل لغو شد/بیماران قربانی ناملایمتی مسئولان

با اعلام لیست جدید پروازهای فرودگاه‌های استان از طریق روابط‌عمومی هوانوردی سیستان و بلوچستان مشخص شد که پرواز مشهد به زابل تا اطلاع ثانوی باطل شده است که این موضوع در نهایت نارضایتی شهروندان سیستانی را هم در پی داشته است.
حیاتی ترین پرواز فرودگاه زابل لغو شد/بیماران قربانی ناملایمتی مسئولان
به گزارش پهره؛ به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ یکی از حیاتی‌ترین مسیرهایی که معمولاً اهالی شمال سیستان و بلوچستان بیشتر در آن تردد دارند مسیر زابل به مشهد است.

این مسیر از جنبه‌های بسیاری برای مردم منطقه سیستان مورد اهمیت واقع شده است که از مهم‌ترین آن رفت‌وآمد بیماران برای درمان و همچنین علاقه مردم به حرم مطهر رضوی است که باعث شده تا تردد در این مسیر افزایش یابد.

با اعلام لیست جدید پروازهای فرودگاه‌های استان از طریق روابط‌عمومی هوانوردی سیستان و بلوچستان مشخص شد که پرواز مشهد به زابل تا اطلاع ثانوی باطل شده است که این موضوع در نهایت نارضایتی شهروندان سیستانی را هم در پی داشته است.

نبود امکانات درمانی در سیستان و بلوچستان سفر به مشهد را الزامی کرده است

فاطمه سرگزی یکی از شهروندان منطقه سیستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: برای درمان پدرمان باید هر ماه یک‌بار به بیمارستان‌های مشهد مراجعه کنیم که در ماه جاری به دلیل باطل شدن پروازهای زابل به مشهد از طریق فرودگاه زاهدان اقدام کرده‌ایم.

وی افزود: در حالی مسیر زمینی ۲۰۰ کیلومتری زابل به زاهدان را برای انجام پرواز مشهد طی کردیم که پزشک پدرم سفر زمینی را برای بیمار خود ممنوع کرده است.

سرگزی بیان کرد: مسئولانی که این پرواز را باطل کرده‌اند باید فکری به حال بیمارانی که برای درمان به بیمارستان‌های مشهد مراجعه می‌کنند بکنند در غیر این صورت اگر اتفاقی برای این دست از افراد رخ دهد خون آنها گردن همان افراد خواهد بود.

وی بیان کرد: نبود پزشک متخصص در منطقه سیستان و همچنین تجهیز نبودن بیمارستان‌های این منطقه باعث شده است تا بسیاری از بیماران برای درمان خود به مشهد مراجعه کنند.

سرگزی گفت: مسیر زمینی علاوه بر اینکه برای بیمار می‌تواند خطرناک باشد، برخورد نامناسبی هم از سوی ایست‌های بازرسی با شهروندان سیستانی انجام می‌گیرد که اصلاً درشان مردم نیست.

مسئولان پرواز زابل به مشهد را به فرودگاه شمال استان بازگردانند

نرگس نوری دیگر شهروند سیستانی هم دراین‌خصوص به خبرنگار ما گفت: برای درمان سرطان پدرم باید روزهای خاصی از ماه به مشهد مراجعه کنیم که با باطل شدن این پرواز از زاهدان اقدام می‌کنیم.

وی افزود: تنها امیدی که در دل بیماران منطقه سیستان هم روشن بود تا بتوانند بدون طی‌کردن مسیر زمینی به مشهد برسند آن را هم از مردم گرفته‌اند.
نوری بیان کرد: امیدوار هستیم تا پرواز مشهد به زابل زودتر به این فرودگاه بازگردد تا بتوانیم از خدمات این فرودگاه بهره‌مند شویم.

مشکلات بین قشر ایر و شرکت نفت باعث باطل شدن پرواز زابل به مشهد

غلام‌رضا گنجی فرماندار شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما دراین‌خصوص گفت: پروازهای هواپیمایی قشر ایر تا اطلاع ثانوی از فرودگاه زابل باطل شده است.

وی افزود: دلیل باطل شدن این پروازها به مشکلات خود قشرایر بازمی‌گردد و بسیاری از پروازهای خود را از سراسر کشور جمع‌آوری کرده است.

گنجی بیان کرد: یکی از دلایلی که این شرکت هواپیمایی اعلام می کند مشکلات آن با شرکت نفت است.

فرماندار شهرستان زابل تصریح کرد: پیگیری خواهیم کرد تا این پرواز به فرودگاه زابل بازگردد چرا که می دانیم این پرواز در بین شهروندان سیستانی از اهمیت بالایی برخوردار است.


انتهای پیام/
کد مطلب: 426909
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *