فرمانده کل سپاه:

سیستان و بلوچستان از امنیت خوب و پایداری برخوردار است/امروز آینده روشنی پیش روی انقلاب است/ لزوم توجه به ظرفیت‌های داخل کشور

3 اسفند 1395 ساعت 7:14

فرمانده کل سپاه گفت: امروز سیستان و بلوچستان از امنیت خوب و پایدار برخوردار است و ادامه راه شهید شوشتری در این استان توسط همرزمانشان، زمینه محرومیت‌زدایی را فراهم کرده است.


به گزارش پهره به نقل از فارس؛ سردار سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز در آیین افتتاح 415  واحد مسکن محروم در جنوب شرق که از طریق ویدئوکنفرانس در نقاط مختلف افتتاح شد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که امروز سیستان و بلوچستان از امنیت خوب و پایدار و جامعی برخوردار است و ادامه راه شهید شوشتری در این استان توسط همرزمانشان، زمینه محرومیت‌زدایی را فراهم کرده است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت‌زدایی در جنوب شرق به ویژه سیستان و بلوچستان انجام شده است، افزود: با این خدمات صورت گرفته باید گفت نهضت خدمات رسانی و محرومیت زدایی در این استان شروع شده است.
لزوم تداوم نهضت مردمیاری و محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان
این مسؤول ادامه داد: باید کارهای بزرگی در این استان در راستای محرومیت‌زدایی انجام شود تا عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شود، باید نهضت مردمیاری و محرومیت‌زدایی همواره ادامه داشته و اثرات آن برای همه اقشار جامعه قابل لمس باشد.
وی گفت: ناامنی گسترده در اوایل انقلاب مانع کارهای گسترده و بزرگ شده است اما طی دهه اخیر با مشارکت مردم امنیت خوبی در منطقه برقرار است.
سردار سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه پایدار کردن امنیت بستگی به اقدامات محرومیت‌زدایی و مردم یاری دارد که باید ادامه پیدا کند، افزود: این استان ظرفیت‌های زیادی دارد که برنامه‌ریزی، همت و هماهنگی تمرکز بر اقدامات راهبردی می‌خواهد مثلا با شروع نهضت احیای اراضی کشاورزی می‌توان در این راه گام برداشت که این اراضی باید در تمام مراحل کشت و برداشت مورد حمایت باشد.
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات متعددی که امروز در کشور وجود دارد از جمله تحریم‌ها، در صورتی که نگاه به درون داشته باشیم و به فعال‌سازی ظرفیت‌های درونی کشور بیندیشیم، آینده روشنی پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی بیان کرد: مجموعه این اقدامات و اقدامات محرومیت زدایی و افتتاح 415 واحد مسکن مددجویی شروع کار بزرگی است که باید ادامه پیدا کند تا شاهد نتایج گسترده آن در آینده باشیم.
امروز آینده روشنی پیش روی انقلاب اسلامی ایران است
این مسؤول ادامه داد: ماموریت سپاه عمق بخشی داخلی به انقلاب اسلامی بوده است که امروز نتایج آن را نظاره‌گر هستیم.
وی گفت: دولت نیز باید در این زمینه یاری‌گر مجموعه باشد و امیدواریم در 40 سالگی انقلاب اسلامی بارقه امید بیش از پیش دمیده شود، امروز آینده روشنی پیش روی انقلاب اسلامی ایران است.
سردار سرلشکر جعفری بیان کرد: این حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی نمونه شود و مجموعه کشور به ویژه وزارت جهاد کشاورزی و دولت الگو گیری کنند تا شاهد محرومیت در این استان نباشیم.


به گزارش فارس؛ سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده‌کل سپاه که ظهر امروز برای بازدید از چند پروژه وارد منطقه سیستان شد، به صورت ویدئوکنفرانس از سالن اجتماعات تیپ حضرت علی اکبر(ع) شهرستان زابل، 415 واحد مسکونی را در سطح جنوب شرق کشور افتتاح کرد.
150 واحد خانه محروم در حوزه استحفاظی قرارگاه شهید هراتی، 80 واحد خانه محروم در حوزه قرارگاه شهید میرحسینی، 80 واحد خانه محروم در حوزه قرارگاه شهید معمار، 85 واحد خانه محروم در حوزه قرارگاه شهید فولادی، 20 واحد خانه محروم در حوزه قرارگاه شهید سجاد و در مجموع 415 واحد مسکن مددجویان و محرومان از طریق ویدیو کنفرانس در جنوب شرق کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
قرارگاه شهید هراتی شامل محدوده منطقه عمومی سیستان و جنوب خراسان جنوبی، قرارگاه شهید میرحسینی شامل محدوده شهرستان زاهدان خاش و میرجاوه، قرارگاه شهید معمار شامل محدوده غرب استان سیستان و بلوچستان، جنوب استان کرمان و شرق استان هرمزگان، قرارگاه شهید فولادی شامل محدوده شهرستان چابهار و سرباز و قرارگاه شهید سجاد محدوده شهرستان سراوان است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 4270

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/4270/سیستان-بلوچستان-امنیت-خوب-پایداری-برخوردار-امروز-آینده-روشنی-پیش-روی-انقلاب-لزوم-توجه-ظرفیت-های-داخل-کشور

پهره
  https://www.pahreh.ir