چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ۰۷:۵۷
۰
ترویج بی بندوباری در سایه نظارت ضعیف متولیان؛

وقتی فضای رها شده مجازی محلی برای امیال شیطانی می شود/ ماساژ بانوان توسط مرد هوسران زاهدانی

متاسفانه این روزها فضای مجازی به محلی امن برای امیال شیطانی عده ای سودجو تبدیل شده است تا در سایه نظارت ضعیف متولیان برای ترویج فحشا و فساد آزادانه گام بردارند.
وقتی فضای رها شده مجازی محلی برای امیال شیطانی می شود/ ماساژ بانوان توسط مرد هوسران زاهدانی
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، "ضعف در نظارت" عنوانی آشنا که این روزها سرتیتر بسیاری از رسانه ها را به خود اختصاص داده است، چراکه اگر نظارت در هر بخشی شامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... به درستی انجام نشود، می تواند بسیار مضر باشد و جامعه را به بیراهه بکشاند.
 
اما غم انگیز تر از این و اوج فاجعه زمانی است که عفت و حیای جامعه اسلامی، آن هم در سایه نظارت ضعیف نهادهای متولی نشانه گرفته شود، موضوعی مهم و حیاتی که در ایران اسلامی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده، این روزها عده‌ای سودجو هجمه به آن را هدف اصلی خود قرار داده اند.
 
سودجویانی که از هر فرصتی برای ضربه زدن به حجب و حیای بانوان استفاده می کنند، نمونه آن ماساژ درمانی است که در طب سنتی بسیار به آن توصیه شده و می تواند در سلامت جسم مثمر باشد، اما به دلیل غفلت متولیان امر به دست مایه سودجویان برای ترویج فحشا تبدیل شده است.
 
ماسورهایی که آزادانه و با خیالی آسوده از این که نهادی نیست که نظاره گر فعالیتشان باشد و با آن ها برخوردی کند، در فضای مجازی برای رسیدن به اهداف کثیف و پلیدشان تبلیغ می کنند، در حالی که انتظار می رود دستگاه های نظارتی با حساسیت بیشتری شبکه های اجتماعی را رصد کنند، اما وقتی هشتگ ماساژ را در اینستاگرام سرچ می کنی، آنقدر تعداد صفحات با این عنوان زیاد است که احساس می کنی این مهم به طور کلی رها شده است و نظارت بر آن اصلا در شرح وظایف متولیان تعریف نشده است.

اما سوال این است که تکلیف دخترکانی که این روزها بیشتر از همیشه در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و ممکن است دور از دید خانواده در دام چنین افرادی بیفتند چیست، اما گویا همیشه برخی رسانه ها باید این کوتاهی مسئولان را جبران کنند و با نگاه تیزبینانه خود پرده از برخی ماجراهای این چنینی بردارند.

ماجرا از این قرار است که وقتی دختری جوان به نام "انوشه" به توصیه یک پزشک سنتی و برای درمان مادر پیرش به دنبال یک ماسور سنتی است، از فرصت فضای مجازی استفاده و این عنوان را در اینستاگرام جست و جو می کند، اما پس از سرچ این هشتگ به طور کاملا غیر منتظره با صفحه ای مواجه می شود که صاحبش عنوان "ماساژ زاهدان" را برای آن انتخاب کرده است و از ماساژ بانوان توسط آقا خبر می دهد.

ماساژ در منزل شما توسط ماسور آقا

به گفته انوشه، وی در توضیحات صفحه اش نوشته است: "ماساژ در منزل شما برای رفاه حال شما، با سابقه سه ساله، ماسور آقا، ماساژ خانم و زوج ها در محل آن ها، راز دار و قابل اعتماد"، موضوعی قابل تامل آن هم در شهری که مردم آن از نظر پایبندی به اصول اسلامی شهره هستند.
 
وی می افزاید: حدس و گمان هایی ذهنم را به خود درگیر کرد، اما از سویی امیدوار بودم یک ماسور خانم داشته باشند هرچند با خودم می گفتم خود اصل ماجرا یعنی ماساژ خانم توسط ماسور آقا غیرقابل پذیرش است و اگر هدفش چیز دیگری باشد، اوج بی بند و باری و عدم نظارت بر شبکه های اجتماعی را نشان می دهد، با اکانت شخصی ام درخواست دنبال کردن دادم، پس از تایید فوری اش، به سراغ استوری هایش رفتم که نوسته بود: "ماساژ تراپی بدن با کیفیت بالا و سبک های متنوع، جهت اطلاعات بیشتر به دایرکت مراجعه فرمایید"
 
انوشه اضافه می کند: بنابراین از طریق دایرکت پیام فرستادم و اصل ماجرا را برایش توضیح دادم، گپمان را با طرح این سوال که آیا خودتان مکانی برای ماساژ دارید؟ ادامه دادم، که وی گفت: "مکان هم هست، اما اگر راحت نباشید منزلتان می آیم!" در بهت و تعجب در خصوص هزینه ها از وی پرسیدم که در پاسخ گفت: "جلسه اول رایگان و جلسات بعدی 100 هزار تومان".
 
وی ادامه می دهد: دیگر از شخصیت او متوجه قصدش شده بودم پس به گونه ای که انگار از قیمت هایش استقبال کردم، پرسیدم ماسور خانم برای خانم ندارید؟ برای مادرم می خواهم اما از پاسخش معلوم بود که تمایلی برای ماساژ افراد مسن ندارد و در ادامه بیان کرد: "ماسور بانو نداریم، من معذرت خواهی می کنم از این بابت، پوزش بنده را بپذیرید"، بنابراین گفتم ایرادی ندارد، خودم هم دنبال ماسور خوب هستم، اما همسرم حساس است و انتظار دارد زمان ماساژ کنارمان باشد، اما این پاسخ را داد که "من مشکلی ندارم، ولی حس خوشایندی برایم ندارد و واقعا نمی توانم راحت خدمات دهم!"

این شهروند زاهدانی تصریح می کند: در ادامه گفتم که ایرادی ندارد، پس باید به مکان شما بیایم، فوری نوشت: "در مورد بهداشت چون حساس هستیم، ملحفه و حوله با خودتان بیاورید، هر جور شما مایل هستید، بنده مشکلی ندارم"

ترویج فحشا بدون هیچ واهمه ای
 
وی می افزاید: دیگر سوالاتش هم رنگ و بوی دیگر گرفت، درباره قد و وزنم پرسید و این که چه نوع ماساژی می خواهم و اما سوال من این بود که چه نوع ماساژهایی دارید که در پاسخ با کلماتی مواجه شدم که نشان می داد، در اینجا هم در سایه غفلت مسئولان امر، بدون هیچ واهمه ای بی ‌بند و باری جنسی رخ عیان کرده و فضای رهای مجازی را مامنی برای خود قرار دارده است.
 
انوشه ادامه می دهد: سراغ پست ها و استوری هایش رفتم، برای این که خودش را به جوانان جذاب‌تر نشان دهد، آن را به فیلم ها و تصاویری مستهجن و خلاف شئونات اسلامی و ماساژ‌هایی که دستمایه فساد اخلاقی است، اختصاص داده، در یکی از استوری هایش برای جذب افراد بیشتر به سمت خودش، نوشته است که " با معرفی هر دو نفر از دوستانتان، یک سرویس ماساژ رایگان به شما تعلق خواهد گرفت!"

اما کم نیستند چنین افرادی که از فرصت شبکه رها شده اجتماعی برای نهادینه کردن بی‌بند و باری جنسی در جامعه اسلامی استفاده می کنند و از موضوع هایی پرطرفدار برای برای قدم برداشتن به سمت ناملایمات روانی کثیف و امیال شیطانی شان آزادانه گام بر می دارند.
 
ترویج و تبلیغ فحشا و فساد برای جذب افراد بیشتر در اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی و جریحه دار شدن عفت عمومی گوشه ای از آثار وقیحانه فعالیت چنین افرادی است که انتظار می رود دستگاه های نظارتی با چنین افرادی برخورد جدی داشته باشند و با جدیت و حساسیت بیشتری فضای مجازی را رصد کنند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 427031