پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹
۰
به موفقیت تیم فکری امیدوارم؛

همدانی: وزارت ورزش در ناکامی‌های استقلال مقصر است/ سوءمدیریت‌ها استقلال را به نابودی کشاند

سرپرست اسبق تیم استقلال گفت: دود اشتباهات آقایان فقط به چشم استقلال رفته و آسیب‌های بزرگی هم به مجموعه باشگاه وارد شده است.
همدانی: وزارت ورزش در ناکامی‌های استقلال مقصر است/ سوءمدیریت‌ها استقلال را به نابودی کشاند
به گزارش پهره ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: با توجه به شرایط بغرنج باشگاه، سرمربی استقلال باید هرچه سریع‌تر انتخاب می‌شد که بین گزینه‌های مورد نظر، محمود فکری از همه بهتر بود. ورود محمودخان و کادر تماماً استقلالی، جوان و ارزشمندش را به فال نیک می‌گیرم.

وی همچنین ادامه داد: محمود فکری در زمان بازیگری‌اش هم از قدرت رهبری و هدایت برخوردار بود و به‌عنوان شخصیتی که قوت قلب می‌داد، بازی می‌کرد. حالا به عنوان سرمربی هم با امثال آقای مظلومی و مرفاوی کار را شروع کرده که مجموعه خوبی را تشکیل داده و برایش آرزوی موفقیت دارم.

هافبک اسبق تیم استقلال در مورد ناکامی‌های اخیر این تیم نیز عنوان کرد: همه چیز به سوءمدیریت باز می‌گردد و اتفاق‌های عجیب ناشی از آن. اعضای کادرفنی و مدیریتی طی این 5 سال اخیر بارها تغییر کرده‌اند و بازیکنان هم مدام جابه‌جا می‌شوند. البته از نقش وزارت ورزش هم نمی‌توان چشم‌پوشی کرد که در این ناکامی‌ها مقصر است و با تصمیم‌های اشتباه، استقلال را نابود کرده.

وی همچنین افزود: دود اشتباهات آقایان فقط به چشم استقلال رفته و آسیب‌های بزرگی هم به مجموعه باشگاه وارد شده. الان هم با مشکلات بدهی‌های بین‌المللی و قرارداد با کارگزارها مواجه‌ هستیم که همه ناشی از عدم ثبات در مدیریت و انتخاب‌های غلط است.

سرپرست سابق تیم استقلال با بیان این‌که اکنون فرصت مناسبی برای قیاس این تیم با تیم پرسپولیس نیست، بیان کرد: پرسپولیس اگر توانسته موفق شود دلیلش به ثبات مجموعه باز می‌گردد؛ شاید در آن‌جا هم اندک مشکلاتی با مدیران وجود داشته اما آقای برانکو و بازیکنان این تیم 4 سال کنار هم بودند و با ثبات و هماهنگی به قهرمانی رسیدند.

ستار همدانی نهایتاً گفت: به این تیم با حضور محمود فکری خیلی امیدوارم و برای سرمربی جدید استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 427056
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *