پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۲۸
۱
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر:

طرح آمران سلامت توسط ماه‌نشانان آبی و قرمز هلال احمر اجرایی شد

محمد رضا کرد از اجرا شدن طرح آمران سلامت در شهرستان‌ ایرانشهر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط جمعیت هلال احمر خبر داد.
طرح آمران سلامت توسط ماه‌نشانان آبی و قرمز هلال احمر اجرایی شد
محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری با مسئولان ستاد ملی کرونا در خصوص استفاده از ظرفیت داوطلبان در مبارزه با این ویروس منحوس، گفت: به مدت ده روز طرح آمران سلامت با مشارکت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان این منطقه اجرایی می شود.
 
وی افزود: اجرای طرح آمران سلامت، با هدف ارائه توصیه‌های لازم به هموطنان و آن هم با استفاده از ظرفیت اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر ایرانشهر، در سطح معابر و نقاط پرتردد شهرستان‌ اجرا می‌شود. 

رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر ادامه داد: ضمن ارائه آموزش نکات های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، شهروندانی که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک، نسبت به تردد در سطح شهر اقدام می کنند را به رعایت این اصول و همچنین احترام به سلامت دیگر هموطنان ارشاد و راهنمایی کنند.

  وی تصریح کرد: کنترل و مهار ویروس کرونا در کشور مستلزم توجه جدی به دستورالعمل‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین پرهیز از تردد غیر ضرور در نقاط پرتردد رفت و آمد شهروندان است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پایگاه های طرح آمران سلامت در اماکن شلوغ شهر ایرانشهر مثل فروشگاه های بزرگ، بازارها، میادین اصلی شهر و سایر مکان های پر رفت و آمد برپا می شود. 

انتهای پیام/
کد مطلب: 427190
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *