همزمان با هفته بسیج دانش آموزی؛

رویدادهای 13آبان در فضای مجازی تبیین می شود/ از امضای طومار تا طنین شعار "مرگ برآمریکا" از پشت بام خانه ها

8 آبان 1399 ساعت 9:50

علیرضا پهلوان روی،مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به محدودیت های ناشی از ویروس کرونا امسال دانش آموزان در پشت بام منزل فریاد رسای "مرگ بر آمریکا" را سر می دهند.


به گزارش پهره علیرضا پهلوان روی در گفت وگو با عصرهامون با توجه به آغاز هفته بسیج دانش آموزی به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و بیان کرد: هشتم آبان‌ماه یادآور حماسه‌های دلاورمردان کوچکی است که در دوران دفاع مقدس  افتخارات بزرگی را به ارمغان آورده‌اند.

وی بیان کرد: امسال به علت شیوع ویروس کرونا راهپیمایی 13 ابان برگزار نخواهد شد اما راس ساعت 9صبح روز ۱۳ آبان هر دانش آموز می‌تواند با تهیه فیلم از خود در فضای عمومی مانند پشت بام منزل، حیاط محله با صدای رسا «مرگ بر آمریکا» بگوید و در پویش «همه با هم مرگ بر آمریکا» شرکت کند.

این مقام مسئول در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در فضای مجازی  به صورت متمرکز برگزار می شود و دانش آموزان می توانند در بخش های مختلف و مسابقات که زیر مجموعه این پویش است، شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان می توانند در این پویش با درست کردن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و آتش زدن آنها یا همراه کردن خانواده امتیاز خود را بالا ببرند.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان افزود: نقاشی با موضوع استکبارستیزی و ترسیم جنایات آمریکا، متن نویسی با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا؟» با هدف استکبار ستیزی، ارسال یک پیام تصویری به سربازان آمریکایی با موضوع خروج سربازان آمریکایی از منطقه و انتقام سخت خون شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر محتویات این پویش است.
 
از امضای طومار تا برگزاری راهیان نور در فضای مجازی

وی اذعان کرد: اینفوگرافی بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، به تصویر کشاندن جنایات آمریکا در منطقه و همچنین تهیه پادکست «همصدا با حاج قاسم» به این صورت که صدای دانش‌آموز و قرائت بخشی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی در آن گنجانده شود، از دیگر برنامه های مهم در روز 13 ابان است.

پهلوان روی بیان کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار تولیدی خود را در لینک https://eitaa.com/Sarbazvelayat29 بارگذاری کنند، همچنین طومار مجازی دانش‌آموزی با شعار «آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود» بر بستر تصویر مجازی طراحی شده که دانش‌آموزان با کلیک برروی لینک http://www.beest.ir/downwithusa و با ثبت نام و نام خانوادگی خود می‌توانند این طومار را امضا کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود از عدم برگزاری برنامه راهیان نور به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: کانالی تحت عنوان راهیان نور مجازی در پیام رسان ایتا راه اندازی شده که محتوای آن مناسب با سفر با این سفر معنوی و شامل معرفی مناطق، خاطرات شهدای بومی و روایتگری های دفاع مقدس، زندگینامه دانش‌آموزان شهید و وصیتنامه شهدا می باشد.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان به تدوین بیانیه ضدآمریکایی مجامع علوی و فاطمی اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج دانش آموزی کشور کانالی در سامانه «شاد» و تولیدات زیاد بصیرتی، فرهنگی و مهارتی دارد که تاکنون 50 عنوان کلیپ هم تولید و بارگذاری شده است.

 
انتهای پیام/


کد مطلب: 427198

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/427198/رویدادهای-13آبان-فضای-مجازی-تبیین-می-شود-امضای-طومار-طنین-شعار-مرگ-برآمریکا-پشت-بام-خانه

پهره
  https://www.pahreh.ir