در خطبه های نماز جمعه مطرح شد:

اهانت به پیامبر اسلام (ص) برای منصرف کردن اذهان از نقشه‌های آمریکا برای منطقه است

9 آبان 1399 ساعت 12:50

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر با بیان این که امروز فرانسه نقش مکمل اجرای برنامه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را بر عهده دارد،
گفت: در راستا مبارزه و کنترل بیماری کرونا باید همه مردم و مسئولین پای کار بیایند رزمایش ها و کمک های مومنانه افزایش یابد.


به گزارش پهره؛ حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بیان کرد: ملاک ارزش گذاری انسان ها در نزد خالق و مخلوق متفاوت بوده، در واقع کسانی که فاقد ثروت هستند و سرمایه بزرگی چون ایمان و تقوا را دارند در نزد پروردگار متعال از ارزش و جایگاه والایی برخوردار هستند.
وی با اشاره به روز شنبه، دهم آبان ماه که مصادف با شهادت شهید محراب، قاضی طباطبایی است یاد و نامش را گرامی داشت و افزود: روسیاهانی چون منافقین همیشه در تاریخ شرمنده و سرافکنده ملت خواهند بود و آنان بسیاری از انسان های وارسته که کارشان را به خوبی و خدایی انجام می دادند از ما می گیرند تا با این کار صدمه و ضربه به نظام اسلامی بزنند.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: روز سه شنبه هفدهم ربیع الاول مصادف با میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و ایام هفته وحدت بوده که این مناسبت ها را گرامی می داریم.
وی اضافه کرد: در بسیاری از روایات به این موضوع اشاره شده که محبوب ترین انسان ها در روز قیامت کسانی هستند که نزدیکترین افراد به پیامبر اکرم (ص) بودند.
حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی با اشاره به خصوصیت و ویژگی های اخلاقی حضرت محمد (ص)، تصریح کرد: ناملایمتی های دنیوی هیچ گاه پیامبر را به خشم نمی آورد و اگر حقی را پایمال مشاهده می کرد، بسیارخشمگین می شد.
وی عنوان کرد: سیزدهم آبان ماه مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بوده و به تعبیر امام (ره) این مناسبت به نوعی انقلاب دوم نامگذاری شده و نکته قابل توجه این است که این موضوع از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نشده و همیشه در خاطرشان باقی می ماند‌.
این خطیب جمعه اذعان کرد: انقلاب اول که توسط حضرت امام خمینی (ره) در جهت مبارزه با استبداد بود که شاه را از کشور بیرون کردند و انقلاب دوم با افشای اسناد جنایت استعمارگران، ایجاد شد که دانشجویان با حضورشان و مدیریت امام راحل توانستند آنان را برای همیشه از ایران بیرون کنند.
وی با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، گفت: بیان این موضوع را رئیس جمهور سبک سر این کشور آزادی بیان اعلام کرد و آیا این توهین به مقدسات یک و نیم میلیارد انسان در دنیا را باید مربوط به آزادی بیان دانست.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: امروز فرانسه نقش مکمل اجرای برنامه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را بر عهده دارد.
وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه ستاد ملی کرونا، گفت: باید همه مردم و مسئولین پای کار بیایند و این بیماری را بپذیرند و رزمایش ها و کمک های مومنانه افزایش یابد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 427206

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/427206/اهانت-پیامبر-اسلام-ص-منصرف-کردن-اذهان-نقشه-های-آمریکا-منطقه

پهره
  https://www.pahreh.ir