فرماندار شهرستان بمپور:

وحدت بین شیعه و سنی نماد همدلی و اتحاد برای تحقق ارزش های الهی است

10 آبان 1399 ساعت 8:50

ابراهیم افرازه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند آن کس که ندای تفرقه سر می دهد، منافق و دشمن است، عنوان کرد: پس کسانی که به مقدسات اسلام اهانت می کنند، محکوم هستند.


ابراهیم افرازه، فرماندار شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار پهره، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت بیان کرد: توهین های رذیلانه و مکرر رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در حالی صورت می‌گیرد که کشورهای غربی ادعای آزادی، فرهنگ، حقوق و قانون دارند.
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: با وجود تراکم بالای کشورهای اسلامی در منطقه غرب آسیا، حکام برخی از کشور ها به دلیل تن سپاری به غربی ها و امریکا از واکنش نشان دادن نسبت به این اقدامات هراس دارند.
فرماندار شهرستان بمپور با بیان این که هفته وحدت نماد همدلی برای تحقق ارزشهای الهی است، تصریح کرد: حرکت های اختلاف افکن در کشورهای غربی طی سال های گذشته بارها مشاهده شده و بار دیگر عواطف و احساسات تمام مسلمانان و پیروان پیامبر (ص) را جریحه دار و آزرده ساخته و حکایت از سقوط مدعیان تمدن و انسانیت را دارد.
وی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند آن کس که ندای تفرقه سر می دهد، منافق و دشمن است، عنوان کرد: پس کسانی که به مقدسات اسلام اهانت می کنند، محکوم هستند.
افرازه ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلام این دست اقدامات را به بهانه آزادی عقیده کاملا مردود و عوام فریبانه خواند و خاطرنشان کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای همبستگی و چنگ زدن به ریسمان اتحاد و همدلی است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 427209

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/427209/وحدت-بین-شیعه-سنی-نماد-همدلی-اتحاد-تحقق-ارزش-های-الهی

پهره
  https://www.pahreh.ir