شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳
۰

کارگروه مدیریت پسماند چابهار برای رفع مشکل دست به کار شد

اشرفعلی حسینی گفت: جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان چابهار در محل فرمانداری ویژه شهرستان چابهار و به ریاست دکتر حوت معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.
کارگروه مدیریت پسماند چابهار برای رفع مشکل دست به کار شد
 به گزارش پهره اشرفعلی حسینی، رییس اداره حفاظت محیط زیست چابهار در گفت و گو با عصرهامون ضمن ارائه گزارشی اجرای مصوبات جلسه قبلی کارگروه از جمله  مدیریت خودروهای حمل نخاله ساختمانی توسط سازمان مدیریت پسماند بیان کرد: ضرورت مدیریت پسماندها و بویژه پسماندهای بیمارستانی یک اولویت درجه یک و یک ضرورت زیست محیطی بسیار مهم است و این برنامه با برنامه ریزی و اتفاق جمعی به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد لیست خودروهایی که نسبت به تخلیه نخاله در محل های غیرمجاز اقدام می کنند توسط سازمان مدیریت پسماند به شرکت نفت ارائه شود و شرکت نفت نیز نسبت به قطع یک ماهه سوخت این خودروها اقدام کند.

حسینی اشاره کرد: زباله های ورودی شهر با هماهنگی جایگاه عرضه سوخت ترمینال و شرکت نفت توسط پایانه حمل بار پاکسازی شود و همچنین مکانی مناسب جهت جانمایی واحدهای جمع آوری پسماند خشک تعیین شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار افزود: بازدید مشترک دستگاه های متولی از واحدهای شستشو و دانه بندی شن و ماسه و نحوه مدیریت پساب و گرد و غبار این واحدها نیز برنامه ریزی و بررسی شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427232
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *