مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر مطرح کرد؛

نشانه‌گیری شبکه‌های ماهواره‌ای به سمت بنیاد خانواده ایرانی/ سمومی که به آهستگی وارد رگ های زندگی می شوند

20 آبان 1399 ساعت 7:41

سکینه نارویی گفت: مسئله ماهواره، پدیده نوظهوری است که بنیاد اخلاقی جوامع اسلامی را به خطر انداخته است و از جدیدترین سلاح ها و حرکت های مرموز غرب در رویارویی با مسلمانان به شمار می رود که ویرانی هایی هم چون روابط نامشروع، خشونت در رفتار، مادی گرایی صرف و امثال آن را به دنبال دارد.


به گزارش پهره؛ خانواده کوچک‌ترین و مهم‌ترین نهاد جامعه بشـری اسـت کـه زیر بنایی‌ترین و اوّلین نهاد هر اجتماعی را تشکیل می‌دهد.

از آن جا که افـراد جامعـه در خـانواده پرورش می‌یابند، این کانون بیشترین تأثیر را در جامعه دارد. پس جامعه‌ای سـالم است که از خانواده‌هایی سالم برخوردار باشد.

آسیب‌های نو پدید اجتماعی که تبدیل به یک چالش بزرگ برای انس و الفت بین اعضای خانواده و استحکام بنیان آن بوده و تاثیر سوء آسیب‌های ماهواره بر اعضا خانواده ها شده است.

خانواده، کانون اصلی حفظ ارزش­ های اجتماعی

بدیهی است که این چالش عظیم برای کارکرد درست و اصولی مردم مختص ما ایرانی‌ها نمی‌باشد و در سایر کشورهای جهان نیز جامعه شناسان و کارشناسان علوم اجتماعی و روانشناسی زیادی نگران آینده اصلی‌ترین رکن جامعه یعنی خانواده می‌باشند.

رواج خیانت میان زوجین، نتیجه سریال های سمی ماهواره ای

سکینه نارویی، مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمن همیشه به دنبال این بوده که آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران رو مورد تخریب و تهاجم خود قرار دهد.

وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: اولین کاری که دشمن بعد از پیروزی انقلاب شروع کرد جنگ هشت دفاع مقدس بود و همه ملت ایران اعم از زن و مرد که دارای ویژگی های اخلاقی چون مهربانی، همدلی و همیاری بودند که برای مقابله و مقاومت در برابر دشمنان به طرف جبهه ها رفتند و اجازه ندادند که آنان در کشورمان نفوذ کنند و دشمن ناکام شد و شکست رو قبول کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت ایرانشهر ادامه داد: اکنون دشمن به این نتیجه رسیده که ملت ایران ملتی قوی بوده و همیشه در برابر جنگ سخت و نیمه سخت آنان را شکست داده است.

وی اضافه کرد: امروزه دشمن وقتی مشاهده کرد که در برابر جنگ سخت در مقابله با ایران پیروز نمی شود و شکست را پذیرفت، به دنبال ایجاد ترفند جدیدی به نام جنگ نرم از طریق ورود ماهواره به زندگی ها شد که به وسیله آن اعتقادات و ایمان مسلمانان را تضعیف کنند.

این مدرس فرهنگی از ماهواره به عنوان آفت مسائل تربیتی فرزندان یاد کرد و گفت: وقتی این ابزار در خانه ها نفوذ کند در واقع توانسته مقدمات خیانت بین زوجین، گرایش به مد گرایی، بی حجابی، فساد، روابط نامشروع را به راحتی فراهم کند.

وی تصریح کرد: ماهواره مضرترین وسیله ای است که از سوی دشمن برای ملت ایران طراحی شده و باید از آن دوری کرد و از ورود آن به خانه هایمان بپرهیزیم.

نارویی خاطرنشان کرد: تا جایی که ممکن است باید خانواده ها به مسائل تربیتی فرزندان خود توجه ویژه داشته باشند و به اعتقادات دینی و مذهبی آنان اهمیت دهند و انسان باید از هر چیزی که باعث دوری او از اعتقادات دینی می شوند دوری کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 427245

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/427245/نشانه-گیری-شبکه-های-ماهواره-ای-سمت-بنیاد-خانواده-ایرانی-سمومی-آهستگی-وارد-رگ-های-زندگی-می-شوند

پهره
  https://www.pahreh.ir