جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷
۰
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

حمله موشکی ایران به عین الاسد آغاز ریشه‌کنی هیمنه آمریکا از منطقه بود/تقوا، تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است

امام جمعه شهرستان ایرانشهر با بیان این که حمله موشکی ایران به این عین الاسد آغاز ریشه‌کنی هیمنه آمریکا از منطقه بوده، گفت: تقوا، تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است.
حمله موشکی ایران به عین الاسد آغاز ریشه‌کنی هیمنه آمریکا از منطقه بود/تقوا، تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بین نمازگزاران این شهرستان بیان کرد: خودم و شما خواهران، برادران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تنها راه برون رفت از مشکلات داشتن تقوا است.

وی افزود: روز شنبه، بیست و چهارم آبان ماه مصادف با هفته کتاب و کتابخوانی بوده که این ابزارها یکی از لوازم های با ارزش در رشد فرهنگی یک جامعه به حساب می آیند‌.

امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر ادامه داد: با توجه به این که مطالعه یکی از اصلی ترین شاخصه های فرهنگی رشد جامعه بوده و باید این فرهنگ از درون خانواده ها شروع شود

وی با اشاره به بیست و هفتم آبان ماه که مصادف با سالروز آزادی سوسنگرد است، عنوان کرد: یاد و نام این روز را گرامی می داریم و در مهر ماه سال ۵۹ تا اردیبهشت ماه سال ۶۰، ماه های اول شروع جنگ تحمیلی مقام معظم رهبری با حضور در جبهه ها مسئولیت ساماندهی نیروها و تقویت، پشتیبانی آنان را بر عهده داشتند.

بزمانی تصریح کرد: مبحث انتخابات آمریکا تنها مربوط به شکست ترامپ نیست، بلکه شکست های راهبردی را در این کشور شامل می شود که این عدم پیروزی هایش را می توان در ۴ سال اخیر در منطقه مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرض آمریکا بر این بود که با شهادت سردار سلیمانی، کشور ما را وادار به عقب نشینی خواهد کرد اما ایران اسلامی با اقداماتی که در نابودی عین الاسد انجام داد و این اقدام در دنیا بی نظیر بود توانست شکست هیمنیه ۷۰ ساله دشمنان را در کل جهان از بین ببرد.

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا و کشورهای اروپایی باید بدانند که کشور ایران دارای مجلس انقلابی بوده و در مقابل هر اقدام آنان اقدامی مدبرانه و مطابق با فرامین مقام معظم رهبری انجام می دهند و از عزت و مصلحت خودشان یک گام عقب نمی مانند و ملت متدین و اسلامی ما از اقدامات مجلسیان حمایت و پشتیبانی می کنند و در مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستادگی می کنند و به سمتی حرکت می کنند که به لغو تحریم ها منتهی شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427247
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *