رئیس جمعیت هلال احمر عنوان کرد:

همت کاروان سلامت برای محرومیت زدایی از چهره روستاهای صعب العبور ایرانشهر

24 آبان 1399 ساعت 8:51

محمدرضا کرد از فعالیت کاروان سلامت و محرومیت‌زدایی جمعیت هلال احمر در روستای صعب‎العبور سیتل از توابع بخش مرکزی ایرانشهر خبر داد.


محمدرضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به فعالیت کاروان سلامت و محرومیت‌ زدایی در روستای صعب‎العبور سیتل، گفت: آنان در سه بخش سلامت، آموزش و محرومیت‌ زدایی به ارائه خدمات پرداختند که در بخش مربوط به سلامتی و درمان بیماری ها، بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی این روستا و توابع آن به صورت رایگان ویزیت شده و داروهای مورد نیاز نیز در اختیار این افراد قرار گرفت.

وی در تکمیل مطلب، افزود: در بخش آموزش نیز در خصوص شیوع و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، توسط مربیان جمعیت هلال احمر آموزش‌ هایی ارائه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر ادامه داد: در بخش محرومیت‌زدایی هم توسط داوطلبان این ارگان کفش، بسته‌های بهداشتی، کیف و لوازم‌التحریر بین خانواده ها و دانش آموزان روستای سیتل توزیع شد.

وی با تقدیر از خدمات پزشکان داوطلب و مشارکت اداره مرکز بهداشت و درمان شهرستان ایرانشهر و اداره امور عشایری در اجرای طرح فعالیت کاروان سلامت و محرومیت زدایی جمعیت هلال احمر در نقاط ضعف العبور تشکر کرد.



انتهای پیام/


کد مطلب: 427249

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/427249/همت-کاروان-سلامت-محرومیت-زدایی-چهره-روستاهای-صعب-العبور-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir