شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۸
۰
رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر:

واحدهای صنفی دستور العمل های ستاد کرونا را رعایت کنند

مهدی صدرایی نسب گفت: اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تیم‌های نظارت و شناسایی در مرحله اول به آن‌ها تذکر می‌دهند و در صورت اصرار بر ارتکاب تخلف به ناچار از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهند کرد.
واحدهای صنفی دستور العمل های ستاد کرونا را رعایت کنند
مهدی صدرایی نسب، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: ۷ باب مکان کسب توسط واحد سلامت محیط و کار این منطقه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از بیماری کووید _۱۹ پلمپ شدند.

وی افزود: با توجه به وضعیت شهرستان ایرانشهر در راستا بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس مقرر شده که واحدهای صنفی و کسب و کار تا ساعت ۱۸ عصر به فعالیت خود ادامه دهند اما تعدادی از آن مکان ها به ساعات کاری مصوب شده هیچ توجهی نداشتند و به فعالیت های خود ادامه می دهند.

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر ادامه داد: مکان های کسب و کار پلمپ شده شامل ۲ باب چای فروشی، یک باب سوپر مارکت، یک باب بوتیک تاناکورا، یک باب خیاطی، یک باب ارزانسرا، یک باب شیشه بری هستند.

وی با بیان این که رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای واحدهای صنفی الزامی است، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا واحدهای صنفی شهرستان ایرانشهر ملزم به رعایت پروتکل بهداشتی پیشگیری از بیماری کووید_ ۱۹ و ساعت کاری هستند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427322
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *