رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر خبر داد:

واکسیناسیون و سم پاشی تعداد ۱۴ هزار و ۸۰۰ راس دام در بخش دامن /دامداران نسبت به واکسینه کردن دام‌های خود اقدام کنند

10 آذر 1399 ساعت 8:51

محمد امین حسینی گفت: دامداران شهرستان ایرانشهر برای پیشگیری از بروز بیماری ها در دام، نسبت به واکسینه کردن به موقع آنان اقدام کنند.


به گزارش عصرهامون محمد امین حسینی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: واکسیناسیون و سم پاشی ۱۴ هزار و ۸۰۰ راس دام به صورت رایگان در تمامی روستاهای بخش دامن توسط کارشناسان این ارگان صورت پذیرفت.

وی در ادامه مطلب فوق، افزود: این اقدامات به مدت ۷ شبانه روز انجام شد و ارزش مالی این عملیات مذکور بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده که توسط اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان تامین و به صورت رایگان خدمات به دامداران ارائه شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سم‌پاشی دام‌ها و محل نگهداری آنها از مهمترین راه‌های موثر در پیشگیری از شیوع بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی صحیح و انجام به موقع و مناسب عملیات سم پاشی بدن و جایگاه دام همواره مورد تاکید کارشناسان دامپزشکی است.

حسینی عنوان کرد: از تمامی عزیزانی که در مسیر تحقق این اقدام با اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر همکاری کردند، کمال سپاس و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 427378

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/427378/واکسیناسیون-سم-پاشی-تعداد-۱۴-هزار-۸۰۰-راس-دام-بخش-دامن-دامداران-نسبت-واکسینه-کردن-دام-های-خود-اقدام-کنند

پهره
  https://www.pahreh.ir