دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۵۱
۰
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر خبر داد:

واکسیناسیون و سم پاشی تعداد ۱۴ هزار و ۸۰۰ راس دام در بخش دامن /دامداران نسبت به واکسینه کردن دام‌های خود اقدام کنند

محمد امین حسینی گفت: دامداران شهرستان ایرانشهر برای پیشگیری از بروز بیماری ها در دام، نسبت به واکسینه کردن به موقع آنان اقدام کنند.
واکسیناسیون و سم پاشی تعداد ۱۴ هزار و ۸۰۰ راس دام در بخش دامن /دامداران نسبت به واکسینه کردن دام‌های خود اقدام کنند
به گزارش عصرهامون محمد امین حسینی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: واکسیناسیون و سم پاشی ۱۴ هزار و ۸۰۰ راس دام به صورت رایگان در تمامی روستاهای بخش دامن توسط کارشناسان این ارگان صورت پذیرفت.

وی در ادامه مطلب فوق، افزود: این اقدامات به مدت ۷ شبانه روز انجام شد و ارزش مالی این عملیات مذکور بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده که توسط اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان تامین و به صورت رایگان خدمات به دامداران ارائه شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سم‌پاشی دام‌ها و محل نگهداری آنها از مهمترین راه‌های موثر در پیشگیری از شیوع بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی صحیح و انجام به موقع و مناسب عملیات سم پاشی بدن و جایگاه دام همواره مورد تاکید کارشناسان دامپزشکی است.

حسینی عنوان کرد: از تمامی عزیزانی که در مسیر تحقق این اقدام با اداره دامپزشکی شهرستان ایرانشهر همکاری کردند، کمال سپاس و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427378
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *