شهردار ایرانشهر:

نظارت بر ساخت و سازهای شهر تشدید می‌شود/لزوم ایجاد حس مسئولیت در شهروندان برای صیانت از مبلمان شهری

11 آذر 1399 ساعت 8:07

نور احمد در خوش گفت: با حفظ و نگهداری از مبلمان شهری و پرداخت به موقع عوارض خود را در داشتن شهری زیبا و ایمن سهیم بدانیم.


نور احمد درخوش، شهردار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: از ساخت و سازهای در حال انجام سطح شهرستان به ویژه محله سجاد شهر بازدید به عمل آمده که طی این بازرسی بر اساس قانون شهرداری‌ ها از وظایف مدیریت شهری، مراقبت و نظارت بر تمامی اماکن توسط ماموران آن بوده و در صورت مشاهده و یا کسب گزارش تخلفات ساختمانی در حریم و محدوده این منطقه باید اقدامات لازم برای پیگیری و برخورد انجام داده شود.

وی در ادامه مطلب فوق، افزود: در راستای تخلفات ساختمانی می توان نسبت به رای صادره توسط کمیسیون ماده 100 با توجه به شرح وظایف و مصلحت عمومی شهر و شهروندان اعتراض کرد.

شهردار ایرانشهر ادامه داد: کنترل کیفیت ساخت و سازها باید به صورت جدی مورد بازدید ماموران و کارشناسان شهر ایرانشهر قرار گیرد و با هر گونه کوتاهی و قصور ماموران شهرداری در این زمینه برخورد خواهد شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران در شهرداری و شورای اسلامی شهر ایرانشهر، تصریح کرد: آمیدوارم همشهریان عزیز با ارائه راهنمایی ها، انتقادات و پیشنهادهای سازنده خود و حفاظت و نگهداری از فضاهای سبز، مبلمان شهری، پرداخت به موقع عوارض، خود داری از احداث بناهای غیر مجاز و رعایت سایر قوانین شهروندی، خدمتگزاران خود را در ارائه خدمات رسانی مطلوب یاری کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 427379

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/427379/نظارت-ساخت-سازهای-شهر-تشدید-می-شود-لزوم-ایجاد-حس-مسئولیت-شهروندان-صیانت-مبلمان-شهری

پهره
  https://www.pahreh.ir