دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۰۸
۰
رئیس کانون مداحان زاهدان خبر داد؛

ضرورت توجه به مداحان در دستور کار/مداحان سیستان وبلوچستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

عمار صمصامی، رئیس کانون مداحان زاهدان گفت: بهره گیری از ظرفیت مداحان در برنامه های مذهبی صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار گرفت.
ضرورت توجه به مداحان در دستور کار/مداحان سیستان وبلوچستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند
به گزارش پهره عمار صمصامی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در راستای استفاده از ظرفیت مداحان سیستان و بلوچستان و زاهدان در اجرای برنامه های مذهبی و ادعیه جلسه ای با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان و برادر فرازمند عضو کانون مداحان استان و هیئت اندیشه روز و سیاست گذاری مداحان استان برگزار شد.

وی گفت: پیگیری بهره گیری از ظرفیت مداحان در برنامه های مذهبی صدا و سیما همچون قرائت دعای ندبه، کمیل و توسل یکی از اهداف برگزاری این جلسه بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: ایجاد اعتماد به ظرفیت و استعداد مداحان و خدمتگزاری کانون مداحان به این قشر از جامعه از دیگر اهداف جلسه بود.

وی افزود: مقرر شد تا صدا و سیمای مرکز استان با استفاده از ظرفیت کانون مداحان برای بهره گیری از ظرفیت تمام و کامل صدا و سیما و حمایت از مداحان استفاده و برنامه های مذهبی و ادعیه با اجرای مداحان استانی در دستور کار قرار گیرد.

به گفته رئیس کانون مداحان مرکز استان، در این جلسه مقرر شد تا مداحان سیستان و بلوچستان نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه ها که از شبکه استانی هامون پخش خواهد شد، تلاش مضاعفی کنند.

وی ادامه داد: براساس آمار، بیش از ۴۵۰ مداح در استان حضور دارند که معروفیت آنان اگر در حد مداحان مطرح کشوری نیست اما از لحاظ کیفیت کار، پائین تر از آنان هم نیستند.

صمصامی در خبری دیگر به معضل موجود برخی از مداحان با بیمه اشاره کرد و گفت: در دیداری که چند روز گذشته با مدیرکل بیمه سلامت داشتیم، مقرر شد تا آن دسته از مداحان که تحت حمایت هیچ نوع بیمه ای نیستند، بتوانند به طور کامل از خدمات بیمه سلامت استان بهره مند شوند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427417
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *